söndag 25 oktober 2009

Industrilampa!!!

.
Hej!! Här kommer äntligen min lilla lampa...Den levererades utan sladd, och sånt kan ta tid.. Jag har skickat efter den hos Syster Grön. Klicka på länken här kommer Ni dit!! http://www.systergron.se/ De har jättemycket fint!!


Jag gillar den här nya lite ruffigare industristilen som så många andra!! Bryter av lite mot allt det ljusa!!


Lite rostig....


Här är resultatet!! Jag är såååå nöjd!


Hu, vilket regnrusk vi har haft hela helgen:( Brukar inte vara så här tidig med att plocka mossa. Men är så inspirerad av alla fina bloggar! Plockade med lite mossa in i fredags! Vi njuter av ljus och mossa på verandan när regnet smattrar mot rutan:o) Men nu är det färdigmyst för mig på en stund. Jack måste rastas oavsett väder... Desto mysigare när man kommer in i igen!!



Kramar Malin


15 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Ohhh vilken fin lampa !! Jag har nog sett den i den butiken, roligt med en butik som har gamla fina saker !!
Kraaam Anette

Elsa och Helena sa...

Hej Malin! Jättesnygg lampa och fint sken oxå. Nu ska kika runt lite hos syster grön. Ha en skön kväll du oxå. Kramar Helena

Marie sa...

Lampan är superfin, finns mycket fint i den butiken!

Här har vi haft lika tråkigt väder hela helgen, tur man kan vara inne och mysa!

Ha en bra vecka!
Kram Marie

Livet på Berget sa...

Jätte snygg lampa! Det är härligt att blanda lite olika stilar och till vitt går ju allt :). Lite mysigt med regn och rusk, har varit ute i skogen och gått. Blev rätt så blöt:).
Kram
/Sara

Queen Of Småland sa...

Ja, här har också varit regn och rusk hela helgen men tur du har så fina lampor att lysa upp med i vintertid! Jättefin!
Kram
Stina

promenader på landet sa...

Vilken jättefin lampa jag måste titta in till Syster Grön någon dag! Ha det så bra! Kram från Maria

liven sa...

En kjempefin lampe Malin!!
Så koselige bilder hos deg!
Det er så fint å pynte med mose nå utover...skal se etter jeg også nå! Har plukket litt lerkekvister nå...synest de er så fine!
Ha en fin kveld og ny uke i morgen.......den siste uken i oktober!!

LillaFlisan sa...

Vilken jättefin blogg du har!

Kram

Flisan

Lissboden sa...

Hej!
Vilket fint hus ni bor i. Det ser ut som ett riktigt sekelskifteshus.
Jag gillar din golvlampa, såå snygg!
Ha det så gott!
Kram/Maria

The Secret Garden sa...

Hejsan!
Ja det där passade ju fint, med lampan!
Här har det som sagt också varit ruskväder. Tänkte ut i skogen och plocka mossa men lade ner det innan jag hann ut. Nackdelen med den här årstiden, förutom att det blir mörkt tidigare, är att hundtassarna blir skitiga när de har sprungit runt. Det är ju 12 tassar att torka.

Ha en fin kväll!

LillaFlisan sa...

Tusen tack!

Din blogg ligger redan på min lista så att jag inte tappar bort den!

Ibland besöker man ju så många fina bloggar och så glömmer jag bort att bokmärka dem och vips så har de försvunnit ur minnet och man får surfa runt och leta, hihihi!

Önskar dig en fin vecka!

Kram

Flisan

Mom´s kitchen sa...

Jag skulle oxå varit nöjd! Ser jätte fint ut!!! Kul!
Kika in hos med om du vill vara med i utlottningen!=)
kram

Lilla Lycksta sa...

Hej Malin!
Vilken snygg lampa du införskaffat dig. Måste gå in till Syster grön och titta. Ha en fortsatt trevlig vecka.
Hälsningar Camilla

Romantiska Hem sa...

Hejsan Malin! Åh, du har fått tag på en såndär underbar lampa!! Jag bara måste spara lite så att jag också kan köpa en, den är ju så fin! Kram Petra

Snövita drömmar sa...

Förstår om du blev nöjd med lampan, den passade jätte fint.
Mysigt att få tända en massa ljus och mysa inne den här årstiden, glad då att jag "bara" har katter *blink*.
Fin sida/blogg. Ha en jätte bra dag!