söndag 11 oktober 2009

Lilla toaletten, Nymålad!!

.
I dag har jag städat!! Jag tycker det är så trååkigt! Jag brukar tänka att när man tycker det är kul att pyssla och dona hemma borde väl städning vara kul... Tycker att jag är ganska bra på att hålla iordning men inte putsa, damma, torka.. Nu kommer lite bilder på min "uppfräschade" toa.

Speglen är ganska stor men jag börjar vänja mig nu....


Den här lilla hyllan köpte jag på Margaretas, den är enkel och söt! Det lilla skrinet ropade jag in på auktion. Både lavendelsprayen och asken är köpta på Atmosphere!

Här syns hela spegeln, känns som att den gör det här lilla utrymmet något större!!

Den här hyllan fick hänga med igen, passar bra att ställa lite vackra ting på!!
Jag har beställt en ny taklampa hos Syster Grön har inte fått den än. Visar när den kommer det är en sån där som jag önskat mig lääänge!!

Kramar till Er!!