söndag 11 oktober 2009

Lilla toaletten, Nymålad!!

.
I dag har jag städat!! Jag tycker det är så trååkigt! Jag brukar tänka att när man tycker det är kul att pyssla och dona hemma borde väl städning vara kul... Tycker att jag är ganska bra på att hålla iordning men inte putsa, damma, torka.. Nu kommer lite bilder på min "uppfräschade" toa.

Speglen är ganska stor men jag börjar vänja mig nu....


Den här lilla hyllan köpte jag på Margaretas, den är enkel och söt! Det lilla skrinet ropade jag in på auktion. Både lavendelsprayen och asken är köpta på Atmosphere!

Här syns hela spegeln, känns som att den gör det här lilla utrymmet något större!!

Den här hyllan fick hänga med igen, passar bra att ställa lite vackra ting på!!
Jag har beställt en ny taklampa hos Syster Grön har inte fått den än. Visar när den kommer det är en sån där som jag önskat mig lääänge!!

Kramar till Er!!

14 kommentarer:

Elsa och Helena sa...

Såå jättefint det blev...älskar den där krämiga beige/vita färgen du målat med, och snygga inredningsdetaljer, spegeln är pricken över i:)
Kram Helena

Hanna sa...

Så fin toaletten blir och en sådan underbar burk du visar här under.
Ha en bra söndagskväll.
Hanna

The Secret Garden sa...

Halloj! Ohhh så bra det blev!!! :) Jättesnyggt! Och att spegeln är stor, som du säger, är bara bra, det får rummet att verka större. (jag gillar ju speglar, som du kanske sett..) Hyllan med handukar är så fin! Kan verkligen säga att resultatet är jättelyckat!
/Boije

Lindvallska Gården i Lindås sa...

Vilken skillnad!! Blev jättefint! Nu kan vi båda gotta oss åt våra små "gästistoaletter".
Vad fin den lilla hyllan var.
Kram, kram Sanna

Kicki sa...

Hejsan
Kul att hitta till Din blogg.
Fin Din toalett blev.
Nu skall jag kika lite vidare hos Dig.
Kicki

Inspiration i vitt sa...

På din toa skulle jag sitta lääääänge och njuta av allt vackert att titta på.
Kram på dig/Ingela.

Ljuva Lantliv sa...

Hej Malin,
Tack för titten hos mig!! Vilket vackert hus du bor i. Ska kika runt lite hos dig!
Hoppas du får en bra vecka! Kram Anna

Made in Persbo...Carina sa...

Hej hej,
Tack för dina rara ord om vårt badrum!
Er lilltoa blev ju jättefin också! Härliga färger hos er med.
Överhuvudtaget verkar ni ha det jättehärligt där på er gård med hästar och andra djur. Får sån längtan efter min häst när jag ser bilderna på dina. Men hon har det bra hos sin fodervärd...men visst saknar jag henne.

Ha det gott.
Kram, Carina

liven sa...

Kjempefint på toalettet!!
Der kan man sitte lenge å nyte koselige detaljer:o)
Sifonflasken er kommet på plass også ser jeg:o)

Ha en fin uke og takk for titten!!!!

nina sa...

Jag tyckte din toalett var jättesnygg. Fin spegel.

Romantiska Hem sa...

Men wow så vacker toalett! Super fint"!!!!! Kram Petra

Ett hus i vitt sa...

Jättefint på er lilla toalett! Jag är lika som du, gillar att inreda men inte att städa :-). Fast det är väldigt skönt när det är gjort. Kram, Anette

nina sa...

Vad kul att du har varit ute på min blogg. Jag ska gå ut på Filips blogg.

kajsa sa...

jag tycker också det är tråkigt att städa ibland.