onsdag 28 oktober 2009

Pardörrar & Skrivmaskin....

.
Hej!!! I dag tänkte jag visa mina pardörrar mellan nya glasverandan och köket!! De är inköpta på blocket och var ljusblå när jag hämtade dom...

De är mest till prydnad men kan vara bra att ha, om man vill stänga ute en ivrig labbe...

Här är från verandan mot köket...


Den gamla kedjan är kvar....Har köpt ett gammalt dörrhandtag på loppis:o) Men har inte bestämt om jag ska ha det eller leta vidare...
.
Blev inspirerad av LantlivsAnette för ett tag sen när hon visade en gammal skrivmaskin!! Kom på att mamma & pappa hade en sån! Och de hade kvar den ...Jag brukade skriva på den när jag var liten....

Pappa tror den är från 40-talet...
.
Tangenterna är fina, såg att någon hade gjort ringar av såna!!!
Det var allt för i dag!! Tack snälla för trevliga & värmande kommentarer!! Jag blir jätteglad:o)
Kramar Malin