fredag 23 april 2010

Jag köpte en skylt.....


Hej!!!! Så skönt med fredag!!!! Bästa dagen på veckan enligt mig;o)
Här kommer en liten bild från vårt vardagsrum!!

Jag köpte en skylt av goa Viveka för ett tag sen! När hon visade dom på sin blogg visste jag direkt att jag ville ha en! Men det blir ofta så att jag köper saker jag vill ha utan att veta var dom ska vara....Men nu har jag bestämt mig;o)

Ovanför denna dörren in till Salen/vardagsrummet!!

Viveka fick tag i några till, det kan finnas någon kvar.... Maila henne om Ni är intresserade! Klicka HÄR för att komma till hennes blogg!!


Jag hoppas kunna sitta på altanen i helgen och få lite sol...bara lite...Det var sånt tråååååååkväder förra helgen!!

Då kan man ju passa på att tvätta lite oxå, om solen visar sig alltså;o)
Önskar Er en bra Helg!!
Vi ses snart igen;o)
.
Kram Kram Malin

33 kommentarer:

Gammelbålsta sa...

Hej!
Skylten är jättefin och passar perfekt där. Hoppas verkligen att det blir fint väder i helgen så att man kan vara ute lite. Har inte blivit mycket av den varan för mig på länge. Ha en riktigt bra helg Kram Aydan

Känslans väg sa...

Jag köpte också skyltar av Viveka - utan att veta var de ska sitta *ler*
Men, jag har dem stående i hallen just nu och njuter av dem varje gång jag kommer hem. Det är ju inte så dumt det heller.
Men, jag blir lika salig varje gång jag ser huset alltså. Det är så fint, och vilken inglasad altan - det bara bultar i mitt hjärta.
*Önskar, önskar*
Ha nu en underbar helg och jag hoppas solen kommer fram så du får njuta!
Kram Mia

Signe 1 sa...

Vilken bedårande skylt du har köpt!! Och ert hus är to-die-for, har sagt det förr, hihi...

Kramkram Sofia

Mom´s kitchen sa...

Tycker att tvätten som torkade ute doftar så ljuvligt!!! :)

Skylten passar så bra där den är... Tycker jag!

Ha en underbar helg, Malin! kram Olg@

fröken knopp sa...

Så fin!! passar perfekt där..Där man få checka in?! tihi..

Hoppas att du får en fantastisk helg o visst hoppas vi på massor av sol..!!

Varmaste kramarna Elin

Dona blogg sa...

Skylten passar ju perfekt :)

Underbar veranda och altan ni har! Jag är allt lite avis - utom när ni ska putsa fönster...

Njut helgen!
KRAM

Lyckoslanten sa...

Fredagar är absolut bäst! Den skylten passar bra där! Fint hos dig! Oj, har ni så grön gräsmatta redan! Önskar få bort litet fjolårslöv här över helgen. Njut nu av det goda! ♥

liven sa...

Et fint skilt som passet godt over døren der!!!
Det er så fint hos deg Malin...nyter å se bildene!!

ha en fin fredagskveld :o)

Fågel Blå sa...

Åh så underbara bilder från dej!Skylten är så fin, och passar så bra ovanför dörren!
Önskar dej en fin Helg!
Kram Kathrine

Sussi sa...

Skylten sitter fint där över dörröppningen!
Hoppas du kan njuta ute på altanen i helgen, annars kan du ju alltid sitta och mysa på verandan....Den är heeeelt fantastisk!

Kram
Sussi

Mitt Stugliv sa...

HejHej Malin!
Åhhh tack för tipset om skyltar från Viveka, jag har mailat henne och hoppas på att hon har fler för det var ju attan vad fin din skylt är.
Jag hoppas oxå på finväder efter detta regnande o blåsande nu varannan dag, å lite snö o lite sol.
Rena rama aprilvädret.
Jag ska göra dig (lite) avundsjuk, jag reser till sol o värme nästa vecka. Gissa om det ska bli härligt.

Ha en underbar
helg vännen
KramKram
Lotta

Vit som snö sa...

Jag hade ju turen att knipa 3 stycken:) Tycker dom är såå fina!!!
Här verkar vädret vara fint i helgen o en del altantid ska det nog bli. Längtar också efter tvätt som vajar i vinden!
Kram cilla

Margareta sa...

Vilken fin solskensbild på ert hus. Skylten var läcker där över dörröppningen till den hemtrevliga salen.Jag ser också att där är en fin dörr under skylten.
Hoppas vi får lite sol och lite värme i helgen.
Kram Margareta

Helena sa...

Skylten passar perfekt där ovanför dörren...och den är såå läcker:)

Hoppas du får sitta på verandan nu i
helgen...vi vill ha sol!!

KRAM Helena

Lantliv på Holm sa...

God afton!

Skylten är underbar - hamnade helt rätt! Va kul att du ville vara med och tävla om min skylt:)

Er glasveranda och altan är HELT otrolig!!!! Jag är inte alls avis på den...inte ett dugg. PRECIS så skulle jag vilja ha det:)

Hoppas du får en skön helg vännen och får sitta där ute och njuta. Jag och Alice skall åka till Göteborg i morgon och ha tjej dag. Hon fyller 12 på söndag så detta ingår i födelsedagspresenten:)

Ha det gott - kramar!

Prillig sa...

Vacker skylt! Din veranda ger mig sommarlängtan, det ser så underbart ut!

Kram Britt

Vita verandan sa...

Hej Malin!
Måste bara säga att ni har verkligen lyckats med er glasveranda så fin, härlig altan där utanför. Hoppas du får lite sol på näsan i helgen. Fint vardagsrum och jag gillar dina väskor över skåpet. Kul när du visar lite helhetsbilder, det gillar jag....
Kraaaam Anna

Monica, blogg Betongkrukan sa...

Hej Malin,
vilket vackert hus ni har! Glasverandan är så fin. Hoppas på att vi får njuta av lite sol i helgen. Nu i veckan har vädret varit bedrövligt!
Kram monica

Vintage House sa...

Hej,
skylten är så snygg förstår att du inte tvekade.
nu hoppas vi på bättre väder i helgen för vad kallt det har varit denna vecka..
en mysig helg
kram
sandra

Lilla Lycksta sa...

Skylten är så fin där ovanför dörren. Hoppas solen skiner på dig i helgen.
Kram Camilla

Jenny sa...

Hej Malin!
Vilken fin skylt! Den passar jättebra där ovanför dörren.

Ert hus med den vackra glasverandan är heelt underbart, suck! Vilken idyll:)

Ha en trevlig helg!

Kram Jenny

mariaK. sa...

Det blev ju superfint med skylten!
Ha en skön helg du med:-)
kram, maria

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!!

jag fick två skyltar levererade med posten idag..en med ett hotellnamn som jag tänkte sätta ute på farstukvisten!.."DU E LIT E GALEN DU" SA DOTTERN.."TÄNK OM NÅGON KOMMER FÖR ATT CHECKA IN""..HAHA.. den risken får jag allt ta..för det var min första tanke på plats att placera skylten..och jag följer min ingivelse!!

ja, nu får vi verkligen hoppas på sol i helgen..Så´g så härligt ut med din tvätt i solen!!

ha en riktigt härlig helg!!

Kramis sanne!!

Mags Romantiska Smycken sa...

http://vindsromantik.blogspot.com/
...mina 2 bloggar

Hej
Jag såg dessa skyltar, på bloggen, och undrade var ska man ha dem, osv, men det blev ju snyggt hos dej.

Ha det gott
/Maggan

Lissboden sa...

Vad fint det blev med skylten vid ingången till ert vardagsrum. Jag hann inte med att beställa vid hennes första leverans men jag kanske skulle kolla med henne nu om det finns några kvar. Jag älskar det franska ordet "Jardin" så jag vill också helst ha en skylt med det namnet på.
Vilket otroligt vackert hus ni har och två glasverandor ser jag att ni har. Så härligt!
Ha en fortsatt underbar helg!
Kram/Maria

Malin sa...

Åh vilket underbart hem du har :) var ju pricken över i:et med den skylten. Gjorde verkligen sin rätt där.

Kram Malin ( det är ett fint namn det )

VITA NYANSER sa...

Vilka underbara bilder! Lakan som hänger ute, såååå härligt, och er underbart fina altan och veranda, bland det finaste jag sett!

Ha en skön helg!
Kram L-L

Lea`s lopper sa...

Hei Malin!
Skiltet var råstilig!
Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min.
Loppis i morgen.Gleder meg.
GOD HELG!
CARPE DIEM!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Din önskan slår in, ser ut och bli en strålande dag. Perfekt för altansittning. Idag ska jag vitolja uterumsgolvet, skönt och slippa frysa då. Jättefin skylt, den passade superbra över dörren. Blev jättebra.
Ha en härlig helg vännen.
Stor kram
AnnaMaria

Nyanser av vitt sa...

Hej Vännen
Här har vi iallafall vaknat till solens strålar. Jättesnygg skylt du köpt.
Ha en underbar helg
kram Agneta

Strandkullen sa...

åhhh, vill med hänga ut tvätt i trädgården...det luktar ju såååå gooott! ha en trevlig helg kram semlan

Inspiration i vitt sa...

hej Malin, åååå vad vackert ditt hus är med glasveranda och allt, vilket drömställe att bo på. Skylten som viveka har gjort är så fin och den passade perfekt där hos dig.
Kram på dig/Ingela.

Livet på Vestergård sa...

Å så fint hus ni har!
Skylten passade riktigt fint ovanför dörren in till vardagsrummet.
Ha en fin dag!