fredag 30 april 2010

Gjutjärnsurna!!!!

Hej!!! Fredag igen, och jag är ledig!!! ValborgsmässoAfton!!! Härligt, varmt och skönt ute;o) Hade ju varit trevligt med lite sol men man kan inte få allt!!!

Den här urnan fick följa med hem efter auktionen i söndags!!! Har letat i flera år efter ett par, men nu har jag i allafall en;o) Det finns ju jättefina nytillverkade men jag har velat ha en gammal....Så nu äntligen!!

Passar bra på stentrappan upp till altanen!

Lite detaljer..... lite rostig......



Köpte första margeriterna igår, min absoluta favorit!!!!!

Så fina ihop med pellisarna, har jag haft varje sommar i alla år.....

Sista bilden är till söta vännina A, ikväll ska du få din snipa;o)

Ha en jättebra Valborgsmässoafton Alla som kikar in!!
Nu ska jag ut och måla på min nya kärlek, vill ju visa snart;o)
.
Kram Kram Malin