lördag 24 april 2010

Junkstyle!!

Hej!!! solen skiner idag!!! Härligt;o) Hoppas den gör det på Er oxå!

Ett litet boktips, junkstyle av Melanie Molesworth!!! Mycket trevliga bilder;o)

Jag brukar skicka efter mina böcker på Adlibris! Bra priser och bekvämt!



Den här asken var jag bara tvungen att ha......Vissa saker dras man till... Är det inte så för Er???? Måste ha.....


Hoppas Ni får En fortsatt trevlig Helg!
Nu ska jag njuta av solen en stund;o)
Ha det bäst Alla
Vi ses snart igen;o)
.
Kram Kram Malin

31 kommentarer:

Vita verandan sa...

Vad mycket fina saker du verkar ha i dina ägor. Lycka till med middagen!
Kram Anna

Börjelundskan sa...

Hej Malin!

Vilka underbara bilder du visar, jag går igång direkt vill göra vackra stilleben överallt nu. Tack för tipset av boken, den låter jätteintresant, jag har en gammal bok från 1999 som heter likadant med samma författare, undrar om hon har gett ut en ny eller om det bara är en nyutgåva, måste ta reda på det:).

Ha en skön dag i solen. Kram Cin

liven sa...

Nydelige bilder av sakene dine!!
Er glad i bøker og interiørbøkene kjøper jeg fra capris forlag !!
Nyt lørdagen Malin :o)

LinnaLi sa...

Vissa saker brukar skrika "Liiiiinda" när jag ser dem, så jag förstår vad du menar =)

Här är det härligt väder och det blir grillning ikväll!

Ha en fortsatt skön helg!

Kram

Linda

Viola sa...

Tack för tipset, nog är det så att vissa saker bara skriker till en..ta med mig hem..jag vet..hoppas helgen är skön, själv är jag i vattenhålet och idkar trädgårdsarbete, kramen

Rosor och Spetsar sa...

Underbara bilder med så mycket fina saker, asken är ju jättesöt. Har också köpt böcker på adlibris det funkar bra, får gå in där kika lite förstår jag.
Ha en skön lördagskväll
Kram
Annelie

Känslans väg sa...

Åhhh jag vet precis hur du menar med den där asken. Den är underbar!!!! Vissa saker känns som om de talar till en helt enkelt.
Kan ju lugnt säga att jag har en väldigt stark förkärlek till dina urtavlor, ja förresten det mesta där på dina bilder *ler*
Tänk, nu ska jag faktiskt iväg på en liten bröllopsmottagning och det ska bli jättetrevligt. Så du får ha en härlig lördagskväll så hörs vi snart igen.
Kram Mia

Fröken Fräken sa...

Jag har varit på jätteloppis idag och jag kan säga att det var väldigt mycket som jag bara drogs till och bara måste ha... och nu försöker jag komma på vad jag ska ha dem till. Ett angenämt problem! :-D

NataljaOblonskaja sa...

Jodå här skiner solen.
Vad mycket härlig "junk" du har. Var hittar du allt??
Camilla

Margareta sa...

Sååå fina bilder. Mycket som tilltalar.Boken verkar också intressant. Jag brukar handla lite då och då på adlibris,så nu kom denna också upp på önskelistan.
Ha en fortsatt bra helg!
Kram Margareta

Hanna sa...

Så fin spegel,
kram
Hanna

Linda i Lönnbacka sa...

Dina bilder är verkligen ALLTID vackra!!

Visst är det så att vissa saker kan man bara inte motstå att ta med hem så fort man fått ögonen på dem :)

Ha en mysig lördagskväll!
Varma kramar
Linda

Änglarnas hus sa...

Hallojsan i vår värmen!!

jag skickade också efter en bok..Shabbucick.. just ifrån Adlibris..såå smidigt!!

Hoppas att du har haft det riktigt bra i dag!!

kramis sanne!!

Lyckoslanten sa...

Härliga bilder hos dig! Jo Ad Libris är bara bäst! Ser att du gillar pärlor du med! Idag satte jag alla mina på ett ställe i en låda och den blev full! Ha det nu så skönt! ♥

Elsa och Helena sa...

Jo då, vissa saker går inte att motstå, så då är det bäst att slå till...annars ångrar man sig långt efteråt!!

Ljuvliga bilder...:) Ha en finfin kväll!
KRAM Helena

Mitt hvite hus sa...

Nyyydelig...

Jo noen ting må man bare ha.... noen ting blir igjen og så angrer man senere...


Ønsker deg en fin søndag--- Klem Kerstin

Signe 1 sa...

Ja ibland är det bara så att man väcks av ett sånt haaabegär, hihi...
Ha en kanondag vännen!
Kramkram Sofia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Härliga bilder Malin, och bra boktips. En sån ask vet jag min farmor hade, den är jättefin.
Lycka till på auktionen, hoppas du gör fina fynd.
Stor kram
AnnaMaria

Heléns Hantverk sa...

Oj så många vackra bilder ! ...och saker !
Ha en fin dag ! Helen :0)
Ps. Tävling hos mig !

No.47 Mia sa...

Såå många vackra bilder...

♥Mia

Hannis sa...

Vad mycket fint på dina bilder!
Men visst är det så att vissa saker väcker ha-begär=))
Alldeles för många saker som jag skulle vilja ha*skrattar*

Och när det gäller boken kan jag bara hålla med.
Den är kanonbra!!

Kram Hannis

Boviksmarinan sa...

Hoppas du haft en mysig helg. Jätte mysig blogg du har!!
//Kram

Strandkullen sa...

åhhh vad fint du ser ut att ha det. såååå mycket fina bilder. Jag drabbas oxå av vill haaaa...särskilt efter titten hos dig nu! Kram semlan

Helt Enkelt sa...

du har så mycket fint att visa. rena skattkammaren hemma hos dig!!
de små urtavlorna är alldeles speciellt fina...

kram på dig!!

Tulipa sa...

Jo det är mycket "vill ha" känslor...
Man blir liksom lite sjuk av längtan ibland efter vissa saker..*ler*...

Fina bilder!!!

Kraam mariette

My garden poetry sa...

Faktiskt en av mina favoritböcker!
ha en fin kväll
kram Malin

Lissboden sa...

Jättefina bilder på en hel massa vackra saker.
Boken låter spännande och det är verkligen bra och billigt att köpa från Adlibris.
Om man verkligen tycker om något tycker jag man ska unna sig det och köpa det, annars finns det risk för att man ångrar sig.
Må så gott!
Kramar från Maria

Lilla Blanka sa...

Hej goa Malin!

Tack för att du alltid skriver så fina kommentarer! *kram*
Jag är tyvärr lite dålig på att skriva tillbaks..

Härliga bilder!!!
Håller med om Adlibris, det är så himla smidigt och boken du hittat verkar riktigt bra!

Måste passa på att säga att er veranda är sååå mysig!

Kram
Mia

essemia sa...

Jag hoppas du fick en bra helg. Vår var solig och igår också väldigt blåsig. Men vi fick gjort det vi skulle och nu är allt klart för bara slappehelger framöver, haha.

Hoppas du har en bra början på veckan.
Kram Elzie

Jenny sa...

Hej Malin!
Åh vad fina saker du har och du fotar dem alltid så snyggt:)

Den där Junkstyle boken har jag oxå, såå inspirerande!

Ha en toppendag!

Kraam Jenny

Junda Xu sa...

20150721 junda
michael kors watches
replica watches rolex
replica watches for sale
michael kors outlet
coach outlet store online
louis vuitton sito ufficiale
gucci uk
louboutin
burberry outlet
air force pas cher
oakley sunglasses outlet
jordan femme
coach factory outlet
christian louboutin
ralph lauren polo shirts
michael kors bags
polo ralph lauren
ray bans
kate spade handbags
kate spade new york
louis vuitton
coach outlet store online
soccer outlet
jordan shoes uk
pandora jewelry outlet
michael kors handbags
gucci handbags
oakley sunglasses
ray ban sunglasses
coach factory outlet
polo ralph lauren uk
coach outlet
oakley sunglasses sale
michael kors handbags
tory burch outlet
polo outlet
soccer shoes
louboutin pas cher
ed hardy uk
air max uk