söndag 11 april 2010

Tallrikshyllan och Vinst!!!!!

Hej!!! Var tog solen vägen???? Tråååååååååååkväder!!!!! Mulet, och blåsigt och kallt.....Städade och plockade om lite i min tallrikshylla igår;o)

Lilla flaskan har jag hittat i kokhuset....Finns lite skatter i uthusen;o)

Min lilla tekanna är en favvis;o)

Jag tycker vita blommor är finast men är lite inne på rosa nu....

Ljuvliga ranunkel!!!

Min fina vinst!!! Kolla vilken ljusstake jag vann hos Viveka med trevliga bloggen Bläckhornet om du klickar HÄR kommer du dit!!!!

Jag är såååååååå glad för den!!! Tack snälla Viveka;o)
Nu ska jag ut och loppa!!!
Ha en trevlig söndag Alla!!
Så ses vi snart igen;o)
:
Kram Kram Malin

39 kommentarer:

essemia sa...

Jag skrev ju det, att du är en turkäring, hihi. Hade sett inne hos Viveka att du vann. En annan vinner ingenting numera känns det som!

Vad kul det lät att loppa. Här ska det firas en annan släkting idag. Nämligen gubbens son. Bara tårtätande den här helgen!

Hoppas du hittar något fint och att det är soligare hos dig också idag.
Kram Elzie

Lilla Lycksta sa...

Hej! länge sedan sist, men så vackert du dekorerat din hylla. Ett stort grattis till vinsten.
Kramar Camilla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till din fina vinst, den passade så bra hos dig. Jättefin hylla, och den lilla tekannan var extra fin. Och solen den är här, strålande väder. Efter lunch blir det trädgårdsarbete.
Ha en fin dag
Kramar
AnnaMaria

Signe 1 sa...

Grattis till vinsten turgumma!! Ljusstaken var superfin, förstår att du är glad!:-)

Här skiner solen!:-)

Kramis Sofia

Helt Enkelt sa...

fina bilder, och vilken fin vinst!

jag är också inne på rosa just nu, det är så fiiiint!

kram!

Hem ljuva hem sa...

Garttis till den fina vinsten.,jag som hade hoppat så. Men den blev fin hos dig så hoppas du njuter av den.Ha en bra loppisdag, här var det en loppistur igår.
Ha en solig dag
Kram Anneli

Vita verandan sa...

Hej vännen!
Lycko dig som vann den fina!
Och vad jag gillar din lampa där på bordet, så fin. I mitt nästa inlägg ska du få se på en lampa som jag har fyndat....
Nu ska jag gå ut igen för här är det ett strålande vårväder!
Kram Anna

Mitt Stugliv sa...

HejHej!
Grattis din turstina, vilken vinst! Den gör sej väldigt bra hos dej. Kan säga att vädret är olika i vårt avlånga land för vi har haft ett riktigt vårväder hela helgen. Hojen o jag o mannen tog första turen idag, 19 grader. Ljuvligt!

He en fortsatt fin söndag
KramKram
Lotta

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer så masse med gaven..

Og for noen nydelige bilder... en fantastisk flott tallerken hylle... som rommet masse fint..

Klem Kertsin

Malin sa...

hej igen, tänkte bara tipsa om tävlingen på min blogg, fina ljuslyktor från sia är priset :)

Lycka till

Malin

Margareta sa...

Så fin ljusstake. Och hela arrangemanget där på bordet med hyllan över är ju jättefint.
Ha en fin solig vecka!
Kram Margareta

Marie sa...

Så fint i din tallrikshylla och grattis till den vackra ljusstaken!

Här har vi haft strålande vackert vårväder idag, hoppas nu att vi båda får en härligt solig vecka!

Kram Marie

Vintage House sa...

Vackra ting på hyllan din:)
här har vi haft strålande fint väder:)
kram
sandra

Livet på Berget sa...

Så söta bilder. Tekannan är bedårande. Klart ni har tråkväder, det är jag som har stulit solen. Den har varit på min altan hela dagen. Lämnar tillbaka den nån dag.
Kram på dig!
/Sara

Linda i Lönnbacka sa...

Åååh en sådan fin vinst, grattis!!

Du bjuder som alltid på helt ljuvliga bilder *ler*

Kram kram

Lissboden sa...

Grattis Malin till din fina vinst hos Viveka!
Vilka vackra saker du har i tallrikshylla och för övrigt i hela huset, så smakfullt!
Jag tycker också så mycket om dina fina lavendelbilder i ditt förra inlägg.
Ha en bra start på veckan!
Kram/Maria

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vad fint det är i din tallrikshylla, det är många vackra saker som samsas där.

Ååå vad jag är avundsjuk på dig som vann den vackra ljusstaken. MEN, jag ser ju hur bra den passar på ditt bord under tallrikshyllan. Ljusstaken är som gjord för att stå där;-)

Ha det allra bäst!
Kram,
Regina

bakom berget sa...

Men...vilken fin vinst! Grattis! Vilken himla tur du hade.
Ha en bra vecka! Kram Åsa.

Rummet för välbefinnande sa...

Det var så roligt att det var du som vann ljusstaken - GRATTIS!
Den kom verkligen till rätt hem. Oj, så fin den är där hos dig. Ja, dina bilder är helt sagolika. Sitter här och bara ler när jag ser dem.
Varje gång jag ser bilden på ert hus så bara suckar jag. Det är så fint och så som jag drömmer om att bo. Tänk att ha uthus med sådana där skatter i också. Ja, jag fortsätter väl att drömma så kommer det snart *ler förväntansfullt*
Här har vi haft helt underbart väder idag så jag har promenerat och njutit som bara den. Sen blev det premiären på motorcykeln idag - JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!
Ha en riktigt fin vecka nu och återigen - tack för inspirationen jag fick från dina bilder idag!
Kram Mia

liven sa...

Heisann!!
synd at dere har dårlig vær!!
du får komme her du da...nydelig vårvær igår og idag!!!
Kjempefint i tallerkenhyllen din....og gevinsten din var jo kjempeflott da!!

Ønsker deg en fin vårlig uke Malin!!!!!!!

Lilla Blanka sa...

Hej goa Malin!

Åhh vilka underbara bilder..såå fint!
Hihi, tänk att göra fynd sådär =)
Så mysigt det ser ut med ranunkeln! Längtar efter blommor nu...

Boken som du köpte på adlibris, var den bra? Brukar också beställa därifrån, snabbt och enkelt =)

Kram och ha en fin vecka!
Mia

Monica, blogg Betongkrukan sa...

Hej och grattis till din fina vinst!!

Vilken ljuvlig ljusstake och den passar fin fint ihop med den vackra miljön du skapat med en massa fina prylar av olika slag!

Varma hälsningar monica

Huset vid ån sa...

Grattis till vinsten vännen! Förstår att du är toppennöjd! Önskar dig en skön vårdag! Kramis Therese

EVA AGNES sa...

Du har så fint att5 jag inte kan titta mig mätt. Vackra bilder på tallrikshyllan med omgivning.
Jätteroligt med din mamma som gillar min blogg. Hälsa henne.
Kramar Eva Agnes

Lyckoslanten sa...

Men här är det ju superfint! Vackra föremål! Jättefin flaska med rosa blomman och tekannan, ja allt när jag tittar runt! Grattis till en fin blogg och till vinsten! Önskar dig en skön dag och hit kommer jag och hälsar på igen! ♥

Vit som snö sa...

Grattis turgumma! Vad fin ljusstake!
O i din tallrikshylla finns massa godbitar, kannan blir min favvo också!
Jag säger som du, vita blommor är vackrast i längden men om våren vill man ha rosa!!! Varje år samma visa!
Kram Cilla

Cilla sa...

Ååå vilka ljuvliga bilder!!
Ha det bäst!!
Kram Cilla

Fröken Fräken sa...

Jag kan tala om att solen är här, och vi är så glada över att vi äntligen får låna den ett (långt?) tag! VIlken underbar ljusstake, vilken lycka att vinna den!

Galleri Hönshuset sa...

Grattis till vinsten och din tekanna gillar jag massor =)

Härliga bilder som alltid =)
Ha det gott. Kram Pirre

Masy sa...

neimen så lekkert. lurer jammen på hvor du får de gode idéene dine fra! :-) veldig kjekt å få inspirasjon her på bloggen din hvertfall :-)
god uke!
klem
masy

Millygarden sa...

Grattis till vinsten och så fint du har gjort det med tallrikshyllan och allt fint därtill!

Kram Marina

Sara sa...

Hej hej!
Vad roligt att du vann =)
Ljusstaken var verkligen jättefin!
Fina bilder du tagit, lite så där "disiga" nästan, fint fint ;)

ha en bra vecka!
Kram Sara

Desirée sa...

Åhh, vad avis jag blir! Du har så himla fint hemma hos dig! Kan sitta och kolla på din blogg i timmar :)

Kram Desirée

Inspiration i vitt sa...

åååå så mycket fina saker du har i din hylla, inspirerande bilder.
Kram på dig/Ingela.

Fredrik och Micael sa...

Snygg sida med många läckra bilder. Ser ut att vara ett mysigt hus ni bor i.

Hoppas solen skiner på dig idag.. hos oss skiner den iaf :)

//Fredrik

mariaK. sa...

Grattis till din fina vinst!
Mysigt du fixat i hyllan också.
Önskar dig en skön dag,
kram,Maria

Sussi sa...

Tekannan är suuuperfin! Och ranunkler....finns det något mer ljuvligt! Visst är det lustigt, varje vår känner jag också för att plocka in lite rosa och andra pasteller inomhus...inte alls likt mig annars! Tänk vad våren påverkar oss...vårkänslor kallas det visst!!
Kram
Sussi

Hannis sa...

Men den vinsten kom väl till rätt person!
Förstår att du är nöjd med den=))

Fint i din tallrikshylla också!

Kram Hannis

Angels & Roses sa...

Grattis till den fina vinsten du vann! Så fint hus ni har! kram