tisdag 13 april 2010

Utlottning!!!!

Hej!!! Hoppas Ni har en bra tisdag!!!! I söndags passerade min besöksräknare 20'000 besökare!!!! Fantastiskt kul så klart!!! Därför tänkte jag fira med en liten loppisutlottning;o) Hoppas att Ni vill vara med!!!!

Dessa 2 bägare blir 2:a Pris!!!!

Denna förpackning med trådrullar blir 1:a pris!!!! Har en själv som jag är så glad för och nu har jag fått tag i en till;o)

Vi gör som vanligt, 1 lott om du skriver en kommentar till detta inlägg! 2 lotter om du länkar med någon av dessa bilder!!! Skriv gärna om du länkar!! Du som inte har en egen blogg är precis lika Välkommen att vara med!!! Maila mig;o) adressen är malin.kronmar@telia.com dragning sker den 2/5!!!!

Kolla vad som finns i min trädgård nu, så söta de är!!! Kunde inte motstå att plocka en liten bukett, tyvärr står de ju inte så länge inne....

De är extra efterlängtade i år efter denna låååååååååånga vinter!!!! Ljuvliga små sippor;o)

I går hade vi så fint väder, passade på att ta lite vårbilder på Norregård!!!

Vår gamla glasveranda blev inspirationen till vår nya på baksidan;o)

Kan säga att det är det bästa vi gjort med huset, och vi har gjort mycket..... Eftersom båda verandorna är vinterbonade njuter vi av dom året om!!!
.
I går kom nya Lantliv, blev till att njuta en stund i solen på altanen;o)
Ha det bäst Alla!!!
Så ses vi snart igen;o)
Hoppas verkligen Ni vill vara med i min lilla utlottning och fira!!!
.
Kram Kram Malin

132 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Åh vilket underbaret fint hus du har!
Så vackert!
Have a nice day!
Kram Kathrine

Sussi sa...

Klart man vill vara med! Vilket UNDERBART hus ni har....den som ändå bodde på landet!
Kom precis hem från Frankrike. Där var det vår när vi kom och sommar när vi åkte! Där finns det också ett slags anemoner som blommar som våra vitsippor ute i skogarna, fast deras är lite rosalila...jättesöta! Men jag håller nog på vår vitsippa i alla fall! Tänk när det lyser alldeles vitt under björkarna...aaahhh..jag får gåshud!
Ska försöka länka till dina bilder om jag bara kommer på hur man gör....är lite blåbär på detta!
kram
Sussi

Desirée sa...

Så nu hoppas jag att jag är med och tävlar :) har båda bilderna på min blogg och länkar till din sida! :) Brukar inte ha sån tur när det gäller lotter men är man inte med så kan man ju inte vinna heller :) Jag får hålla mina tummar tills de blir blå!

Kram Desirée.

MARY PERNULA sa...

PLEASE ADD ME TO YOUR WONDERFUL GIVEAWAY. XO MARY

Gypsy Purple sa...

Lovely!

Maria/Javabönan sa...

Självklart vill jag ha en chans att vinna så vackra saker.

Länkar i min blogg gör jag förstås. =)

Ha det nu riktigt mysigt den här veckan!

Kram,
Maria

Anonym sa...

vilken fin liten vitsippevas,och förstås de små fina rullarna,tänk vilket arrengemang man gjorde till några små trådrullar,häftigt ha det bra vi syns kram B

Mom´s kitchen sa...

Så fint med verandor! Tycker om de... Och att de är användbara året runt är stor plus så klart!

Våren är framme - hippie!!! :)

kram Olg@

Vita verandan sa...

Klart jag vill fira med dig och vara med i utlottningen!
Vinner aldrig något...tänk om jag nu vinner!
Ert hus är jättevackert och ett bra beslut att bygga en veranda till!
Ha en jättebra kväll!
Kram Anna
ps jag länkar så klart!

Romantisk Vintage sa...

Hei:) Gratulere så mye med 20 000 besøkende, så moro:)) Jeg vil gjerne være med i din utloddning, så nydelige ting vi kan vinne:))jeg tar 2 lodd og krysser fingrene:)Ditt hus er så vakkert, nydelige glassveranda, det er en av mine store drømmer,å få en glassveranda når vi skal begynne å renovere vårt gamle hus:))Ha en fortsatt fin kveld.Klem

Änglarnas hus sa...

Hallojsan tjejen!

Vilket vackert hus ni har!!! :) helt underbara verandor..och TVÅ till på köpet ;)..

Ja, vill gärna vara med och tävla!!

Länkar hit också!!

ha en bra tisdagskväll!!

Kramis Sanne..

Vintage House sa...

Vilket underbart hem ni har, och ligger så ljuvligt...
Jag är med och jag länkar:)
hoppas du har haft en ljuvlig dag med massa sol..
kram
sandra

Jenny sa...

Hej Malin!
Åh Norregård är fantastiskt vackert! Vilken idyll ni bor i:)

Grattis till 20 000 besökare, vad kul! Jag är gärna med o tävlar om de fina priserna, länkar från mig!

Vilken bedårande vitsippevas, den hade gärna fått flytta hem till mig;)

Kraam Jenny

No.47 Mia sa...

Ooo... Jag vill va med!! Ska fixa till det så jag har två lotter..hihi..

Såå vackert ni bor! Vilken veranda va!? Å grinden är så fin..
Sen har du hittat vita sippor med! Oj! Måste ut och leta imorgon...

Ha en skön kväll!

Kram Mia

lilla strandkullen sa...

hej klart man vill vara med och tävla på din fina bogg.. jag länkar med bild såklart

Livet på Berget sa...

Ah, jag bara älskar ert hus! Det är så vackert och det ser så rofyllt ut. Jag vill vara med och länkar så klart. Vitsippor, det växer inte ens här uppe....;(, Men vi har snömögel och lervälling.
Kram
/Sara

Hagagården sa...

Vilka underbart fina vinster,klart jag vill vara med.
kram o ha en fin kväll.
ninni

ullis sa...

Grattis till en välbesökt och trevlig blogg!
Ljuvligt trevliga priser, dem vill man gärna vinna!
Å vitsippsvasen, helt underbar!!!
Kram ullis

Mitt Stugliv sa...

HejHej!

Jag vill gärna vara med o fira dej och är jättegärna med i din fina utlottning. Två lotter så är min möjlighet dubbel.
Jag blir sååå glad när jag ser vitsippor. Ljuvligt, och som vanligt så underbara bilder.

Ha det underbart
KramKram
Lotta

Viola sa...

Ert hus är helt underbart, så vackert ni bor och så klart jag vill vara med, tar nu min turlott, kram

Margareta sa...

Klart man vill vara med i denna fina utlottning. Sååå jättefina saker!!
Så fint ni har det med två verandor med många fina fönster.Och grusgång och grindstolpar....
Och dessa efterlängtade sippor.
Ha en härlig fortsatt vårvecka!
Kram Margareta

Mitt hvite hus sa...

Så klart jeg vil være med.--- Og loppis gevinster kan det passe bedre da.


Nydelig hus dere har...og herlig tomt...

Virkelig vakkert...

Klem Kerstin

liven sa...

Hei Malin!!
du har et nydelig hus....hos deg er det visst fint både ute og inne :o)
vil gjerne være med på en utloddning jeg :o)
Herlige hvitsipper....jeg så årets første i går!!
Her kaller vi dem hvitveis :o)
Klem!!

Vit som snö sa...

Så fint erat hus är!!! O entrén med den vackra grinden! O verandorna!!! Otroligt fint!
Kan såklart inte låta bli din härliga utlottning heller! Länkar på stört också o håller tummarna!
Grattis till alla besökare!
Kram Cilla

bikim sa...

LOVE SO MANY DETAILS ON THE PHOTOS YOU'VE SHOWN!
HAPPY EVENING MALIN!
ROSA

rule sa...

Flott premie...og fantastisk flotte bilder!!! Nice...nice...

envilsenloppa sa...

Ni har verkligen lyckats få till erat hus såå fint och va härligt med två glasverandor , höjden av lyx , ett i vart väderstreck !
Va glad jag blev att du tipsade om din fina utlottning och grattis till alla besökarna , otroligt ... eller inte , du har ju sååå fin blogg !
Jag länkar såklart !
Kraam/Lotta

Ljuva Lantliv sa...

Hej Malin, kul att du vill vara med och tävla hos mig. Jag anmäler mig självklart till din utlottning och länkar till dig.
KRAM Anna

promenader på landet sa...

Hej gumman! Såååjättefint ni bor och klart jag vill vara med i di tävling!! Kram kram Maria

Marie sa...

Hej Malin!

Så fantastiskt vackert hus ni har och så ljuvligt fint ni bor.

Grattis till alla besökare, självklart vill jag vara med i utlottningen. Jag länkar!

Kram Marie

Elsa och Helena sa...

Så klart jag är med...länkar från min blogg!!
Norregård ser helt fantastikt ut i vårsolen...:)
KRAM Helena

Vitt hus med svarta knutar sa...

Grattis till 20 000 besökare!!
Jag vill gärna vara med i utlottningen av de fina vinterna. En länk till utlottningen finns på min blogg.
Vilka underbara verandor ni har. Och utslagna vitsippor har ni, här är de endast i knopp än så länge.
Kram,
Regina

Solveig sa...

Jeg er med min venn! Linker til deg og det hele; så det blir vel 2 lodd på meg, da:o)
Har ikke hatt så mye tid til blogging i det siste, så nå har jeg virkelig savnet bloggen din!! Må liksom innom her og få inspirasjon - du viser alltid så mye vakkert!

Hjelpe meg for et nydelig hjem du har!! Det er rett og slett noe av det koseligste jeg har sett! Dette er da en drøm av et hus ( og hage!). Har sett at du har det flott inne, men at det var så idyllisk ute også!
Jeg følger deg spendt videre og ønsker gode deg en nydelig morgendag!

Klem fra Solveig

Masy sa...

hei!
så fin dekorasjon på de første bildene, liten edge over det som jeg likte veldig godt!
ha en fin kveld!
klem masy

Signe 1 sa...

Åhh vilket underbart hus ni har, så vackert!! Jag är såklart med i din tävling vännen!! Klart det ska firas!!:-) Kram S.

andi sa...

Hejsan!
Ett sånt vackert hus ni har! Verandorna var otroligt fina. Du tar superfina bilder som ger mycket inspiration!
Vill förstås gärna vara med i utlottningen, spännande :)
Länkar till mig!

Önskar dig en fortsatt fin vecka!

*Kram*

Kirsebær sa...

Så flotte gevinster!
Jeg blir veldig gjerne med. :o)

Ha en fortsatt fin uke!

emilias gömmor... sa...

Yes, jag är gärna med!

Kram Mimmi

LantlivsAnette sa...

Jaa, du har sååå ljuvligt fint så man blir galen..fniss..dina verandor är ju som smycken, toppen att ni kan sitta där året runt !!
Klart jag vill vara med i din utlottning !!!
Ha nu en toppen dag
Kraaam Anette

essemia sa...

Vad härligt med vitsippor. Har inte hittat några i vår trädgård ännu. De är alltid lite senare än de som kommer ute i backarna.

Grattis till 20000! Klart man ska vara med och tävla, även om man aldrig vinner, hihi. Länkar till dig också.

Ha en bra onsdag.
Kram Elzie

Loppisliv sa...

Hej Malin! Jaaa jag vill gärna vara med på utlottningen av dessa fina vinster.

Himmel alltså vilket vackert hus ni har, helt ljuvligt fint!!! Glasverandan är en riktig dröm, ohhh vilken lycka att få bo så fint!!Ljuvliga bilder du visar. Ha nu en toppenfin solig vårdag. Kraaam Paula

Country Hill sa...

Vilken fin blogg Du har Malin, och vilket mysigt hus Du bor i.Jag har ofta tittat in på Din blogg och som anonym lämnat kommentarer, nu har även jag startat en blogg så nu syns det att jag hälsat på. Jag har heller inte kommit på hur man länkar än, men det ska bli.
Kikar snart in igen. Kram Lena

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis Malin till alla besök, och jag är gärna med och firar. Så fint du bor, Norregård är ett vackert hus. Och vitsippor, det var dom första jag ser iår.
Håller tummarna hååårt och länkar såklart.
Stora kramen
AnnaMaria

EVA AGNES sa...

God morgon i Norregård!
tack för inbjudan till tävlingen. Klart jag vill vara med.
Jag länkar på min sida med den bild vars vinst jag mest önskar mig.
Kramar Eva Agnes

Zink & vita ting sa...

Klart jag vill vara med i din fina utlottning, länkar såklart!
Vilket fint hus ni har!
Ha en riktigt go onsdag!
Kram Mimmi

Nyanser av vitt sa...

Hej vännen
Stort GRATTIS till alla besök. Jag förstår att så många tittar in till dig.
Jag är med och tävlar och tar två lotter
kramis

Lantliv på Holm sa...

Hej Malin!

Det är klart jag vill vara med och tävla - länkar såklart!!

Stor vår kram till dej!

Heléns Hantverk sa...

Hejsan !
Första gången jag tittar in här ! Jättefin blogg ! Jag vill jättegärna va med i din fina utlottning ! Länkar såklart. :0)
Vilket vackert hus ni har !
Ha en underbar dag ! Helen :0)

Anonym sa...

Hej Malin!

Jag följer din blogg sedan en tid tillbaka.. Det är alltid lika roligt att kika in här när du uppdaterar så ofta :) sen får jag både inspiration & idéer! Vad roligt med 20 000 besökare, Grattis!

Ha det så bra..
Våriga hälsningar Tilda

Besök gärna min blogg- En sprucken rosa tekopp!tildahallstrom.blogg.se

Lyckoslanten sa...

Vilka fina priser! Jag vill vara med och jag länkar. Men så förtjust jag blev i dina glasverandor! Grattis!

Linda Horn sa...

Jag vill så gärna vara med och försöka vinna! Har precis kommit på att jag vill ha mitt kök i denna härliga stilen, men måste börja i liten skala pga plånboken inte är alltför fet. Då voredet ju underbart att få börja med en vinst!!

Jag har länkat till din blogg i min sidebar, så jag tar två lotter!

Uuuuunderbart hus ni har!!! Ha det gott!

Lissboden sa...

Oj, det är många som vill vara med i din fina utlottning och det vill jag gärna också vara.
Jag länkar på min blogg.
Ert hus är så underbart fint. Jag vet att jag har sagt det tidigare men det tåls att upprepas.
Må så gott och ha en mysig helg!
Kram/Maria

Rummet för välbefinnande sa...

Ja du min vän - jag fick nästan andnöd när jag såg vilka priser du lottar ut. Den där förpackningen med trådrullar har jag suktat efter tidigare inne hos dig. Oj, den är underbar alltså. Klart jag vill vara med och ha chans att vinna och jag länkar med bild också.
Ert hus är så vackert så om jag inte vinner i utlottningen så kan jag tänka mig huset i stället.............."blink, blink"
Vilka verandor - whiiiiii.........
Ha det gott nu och verkligen njut av allt det vackra!
Kram kram Mia

Kamomilla sa...

Gud så vackert hus ni har!!!!
vill gärna vara med men hinner inte länka.
Kramis till dig, din blogg är fin! kikar ofta in men hinner sällan skriva en hälsningar.

http://mysbella.blogg.se/ sa...

Jag vill också vara med i din utlottning!! Jättefin blogg, kram från din nya "följare" <3

Anonym sa...

Hej Malin!

Grattis till 20000 besökare på din fina blogg. Jag är en av dem som kikar in varje dag. Du har alltid så fina bilder. Verkligen fint hus och underbara glasverandor.Jag får vara nöjd med min lilla oglasade veranda. Jag vill gärna vara med i din utlottning.
marita@depechemode.se
Kram Marita i Björkhagen

Karin Lindström sa...

Hej Malin!

Grattis till dina 20000. Jösses så fint ert hus är, så prydligt och fint underhållet ser det också ut. Jag håller helt med dig, vår veranda är det bästa vi har också. Vilken skillnad på ljuset det är där mot resten av huset. Jag undrar hur vi klarade oss igenom mörka vintern innan utbyggnaden;)

Ha en bra vecka! Vi ses snart igen;)

Många kramar
Karin

Linda i Lönnbacka sa...

Vad underbart att kunna vistas i två verandor året om!!

Härliga bilder du bjuder på, grindarna var dessutom jättevackra!

Jag är gärna med i din utlottning och länkar, så kniper 2 lotter :)

Kram kram

Prillig sa...

Oj! så vackert ni bor!!

Jag vill gärna vara med i din underbara utlottning! (priserna är ljuvliga)
Jag länkar från min blogg.

Kram Britt

Solveig sa...

God morgen, kjære Malin! Stikker innom for å ønske deg en flott helg og fortelle deg at det ligger en liten utmerkelse til deg hos meg. Du trenger ikke styre med den - ville bare si at jeg setter pris på deg og bloggen din:o)))
Klem fra Solveig

Börjelundskan sa...

Hej Malin!

Klart att man vill vara med och tävla,...jag har länkar en bild också.

Här har jag aldrig varit innan,...det ska det bli ändring på framöver *ler*. Jag bara dånade när jag såg ert underbara hus, och vilka verandor sen. Vilken lycka att kunna utnyttja dom året om.

Ha en underbar vårdag. Kram Cin

Solgården Cafe, Butik sa...

Åååå vilken undebar blogg, underbart hus, undebart ALLT hihi måste
följa din blogg märke jag =)
Jag tar 2 lotter för jag
länkar så klart från min blogg.
Tack för härlig inspiration, nu ska jag fortsätta kolla in din härliga blogg!
Ha en fortsatt trevlig dag!
kram/Sofia

Helen sa...

Hej!
vilket vackert hus ni har. Jag vill hemskt gärna vara med i din fina tävling, underbara priser. Naturligtvis länkar jag till min blogg.
Kram/Helen

Siv sa...

Hej du har en jättefin blogg!!!
Har ingen egen blogg men är mamma till emmathilda så genom hennes blogg kom jag in på din.Du har ett jättevackert hem samt en underbar blogg.
Grattis till 20 000!!!!
Vill jättegärna vara med i din tävling.
Kramar och solsken till dej!!!

NataljaOblonskaja sa...

Wow, vilket härligt hus ni har, ett riktigt drömhus och vitsippor har du hittat också.
Är självklart med i utlottningen.
Camilla

Hwita Villan sa...

Jag vill gärna vara med! Nu håller jag tummarna!

Kram M

Nilla sa...

Vilken fin blogg och så fina priser.
Självklart vill jag vara med och tävla.
Kram Nilla

Anonym sa...

Grattis till dina 20000 besökare!

Vill gärna vara med och tävla om dessa fina priser med en lott.

Fint hus och vackra glasverandor!

Ha det gott!

Mvh Renate
wretefelt@hotmail.com

Märta sa...

Vill gärna vara med i din utlottning. Jag länkar från min blogg.
Vilket fint hus ni har, underbart.
Ha det så gott!
Märta

Birgitte sa...

Så fine præmier. Jeg er gerne med med 2 lodder og linker hertil. Fin blog!! :0)

Malin sa...

Jag är med :) räcker upp min hand *

håller tummarna :D

bakom berget sa...

Javisst! Jag vill oxå vara med. Så fina vinster du lottar ut! Jag länkar så klart.
Ha det gott! Kram Åsa.

Rosor och Spetsar sa...

Vill så klart vara med o pröva lyckan, länkar också
Kram
Annelie

Vaktmästarn sa...

Hej! Jag hittade just din blogg, och tycker den är jättefin. Vilka vackra bilder! Självklart vill jag också vara med i din tävling, och jag har länkat från min blogg http://anvantonytt.blogspot.com/

Kram Outi

The Joy of Nesting sa...

Congratulations Malin!!!!

You have such a very warm and welcoming home!! The house I have in the USA was very much like your house. Now we are retired and have moved to Mexico to live by the beach. SO now my house is a very traditional Mexican house :)

Pattie ;)
Mazatlan Mexico

Camilla sa...

Hej vilken fin blogg du har, och va fint du bor! Jag vill gärna vara med och jag länkar.
Ha en skön helg.
Kram Camilla

Agneta sa...

Vilket vackert hus ni har!
Självklart vill jag vara med i utlottningen av de vackra trådrullarna. Det blir så otroligt vackert när man broderar med gammal tråd. En helt annan känsla än med ny tråd.
Önskar dig en härlig vår..
Kramar Agneta

Hilde sa...

Klart jeg vil være med! Koselig hjem du har. :-)

Lill-fia sa...

Så underbara bägare,måste ju bara vara med i din fina tävling.Jag länkar också från min blogg så hjärtligt välkommen dit..ps gillade ditt tips om bibel pappret till blommorna.
solkramar till dig/Mia

Viveka i Bläckhornet sa...

Ert hem är ju som en dröm! så otroligt vackert!

Och dessa härliga gammeldags trådrullar. Vilken fin vinst du lottar ut :)
Självklart vill jag vara med och tävla om den. Länkar bums till min blogg!

Ha en fin helg

Kram Viveka

Concordelia sa...

Hej! Är så gärna med och tävlar, länkar på min blogg också!

Fokus mot framtiden sa...

Hejsan
Mycket trevlig och snygg blogg. Jag är jättegärna med i utlottningen och hoppas på andra pris :)) hihih
Länkar från min och passar på att önska dig en riktigt fin helg.

Nygammalt sa...

Hej!
Vilken vacker blogg du har och vilket fantastiskt hus!!! Lovely!

Jag är gärna med i din fina tävling, länkar med bild från min blogg.
Kram.

cammie sa...

vill såklart vara med =) länk: http://tipsblooggen.blogg.se/2010/april/bagare-ochtradrulle.html .
min mail:cammie85@hotmail.com

Tilda by Anna sa...

Underbart hus i precis min stil. Önskar att vi bodde på landet. men man kan göra en hel del i en lägenhet också. Från sunkig hyresrätt till rätt så sjysst lantliv med får och getter utanför. Tände till ordentligt på trådrullarna så jag samlar på gamla sybehör. Själsklart länkar jag till dig.

Marie sa...

Vilket vackert hem du har, verkligen jättefint och vilka fina saker du lottar ut. Hoppas på tur och länkar givetvis från min blogg. Ha en fortsatt trevlig lördag, kram Marie

Victoria sa...

Hej! Vilken trevlig blogg...hamnade här av en slump! Vill så klart vara med i tävlingen. Länkar till dig från min blogg!/Victoria

selmas.ratata.fi sa...

jag är med och tävlar och länkar!

Marita sa...

Hej!
Jag vill absolut vara med på utlottningen! Länkar gör jag så klart!! Å vad spännande!!! Jag hoppas på vinst!
kram, Marita

Babsy sa...

Hei, for en herlig blogg du hadde, jeg linker gladelig fra mine sider og jeg la meg også til som følger og håper jeg kan være med i trekningen på denne flotte konkuransen du hadde :o) klem Babsy

Monica, blogg Betongkrukan sa...

Hej Malin,
håller på som bäst på att kika runt på alla mina favoritbloggar efter några dagars semester. Och jag vill självklart vara med i din utlottning och har länkar från mig.

Kram Monica

Louise sa...

Hej! jag hittade hit till din fina blogg idag via en annan blogg där du blev omnämnd för att du vann ett pris. Jätteskoj att hitta din fina blogg så hit kommer jag ju tillbaka. Dessutom passar jag på att delta i din tävling och länkar också med bild på min blogg! Ha det gott!

Fru Inredning sa...

hej där Malin.

Vilken superfin vinst, klart man vill vara med och försöka vinna:) Länkar med bild i bloggen.

Ha en bra dag.
Kram Kristina

Susanne sa...

Ooo så fina...villa vara med i utlottningen. Länkar.
Susanne

Karin / Livsluft sa...

Stort, stort grattis till dina många besökare! Vilken fin blogg du har!
Jag vill naturligtvis jättegärna vara med i din utlottning och länkar med en av dina bilder i min blogg.Vilka vackra vinster.
Ha en fortsatt fin vecka och en riktigt mysig kväll.
/Kram Karin

Agneta sa...

Jag vill vara med i utlottningen och länkar i min blogg. Jag hoppas på tur att vinna trådrullarna, syintresserad som jag är.
Grattis till många besökare på din fina blogg med härliga bilder!

Made in Persbo...Carina sa...

Å jag vill gärna vara med i utlottningen. Hoppas på tur! :)

Kram, Carina

Skogslyckan sa...

Vilken underbar blogg du har..och vilka verandor...Vi skissar just på en sådan till vårt hus. Med gamla fönster och dubbeldörrar mmmm..
Jag vill gärna vara med i utlottningen, och länkar naturligtvis över till din blogg från min!

Kram Pia

Jessica sa...

Hello Malin how beautiful all the things you put on your blog are, especially the flowers. Would love to take part in the give-away.
greetings Jessica from The Netherlands

Lea`s lopper sa...

Hei Malin!
Du har virkelig et hjem
man bare kan drømme om!
CARPE DIEM!

Anonym sa...

HEJ!

Vill gärna vara med i din fina tävling.

Kram EvaA

Ada sa...

Dzień Dobry

Wita Ada,która z e-mailem tutaj wpada

wara@poczta.forward.pl

Poland

Lena Celine sa...

Hei. For en fin blogg du har!!!! Jeg vil gjerne være med i konkurransen. Linker til deg, så 2 lodd til meg!!

Klemmer fra Lena

di bianco e d'azzurro sa...

Hi Malin, your give away is so generouse and i'm happy to partecipe!!!
I posted the give away on my blog, and i follower this beautiful blog!!!
Hugs from me, Annamaria

(i hope you will follow me ;) )

Tjohalia sa...

Tack för jag fick hitta dig genom en länk, det ser ut vara en mysig blogg.. Ja, då vill jag vara med på detta utlottning.Länkar också..

ALESSANDRA sa...

Ciao, vorrei partecipare al tuo concorso! ho un blog e corro a linkare la tua foto con il collegametneo al tuo splendido sito!

Anonym sa...

Hej!

Himla fin blogg detta!
Är så glad att jag hittade hit...

Utlottningen vill jag gärna vara med på, så fina saker som du lottar ut.

Med vänlig hälsning/Beda

Strandkullen sa...

självklart vill jag vara med och tävla. kram strandkullen

frumumeldjuret sa...

Underbart fina priser, klart man vill vara med och tävla om dem!
Tack också för en underbart inspirerande blogg!

Therese F sa...

Vilka fina priser du ger bort och vilken härlig blogg du har. Vilken tur att jag klickade mig hit. Jag länkar med bilder på min bloggs sidebar.
Hälsningar Therese

VIT SOCKERBIT sa...

Jättefina priser som man inte vill missa att ha en chans att vinna!
Jag kan tyvärr inte länka (har inte lärt mig det, man jag nämner dig i min blogg!)
Kram från Emelie

Tiol sa...

Hej!
Fantastisk blogg, vackert hus, jag blir allt väldigt sugen på ett sådant hus på landet.
Har nyss startat lite med blogg, och vet då inte OM det räknas som något än, men jag vill gärna vara med i din utlottning.
min mail: tinaolander59@gmail.com
Kram/ Lycka till
Tina

Monica sa...

Vill väldigt gärna vara med i din utlottning & länkar från min sida!

Annsan sa...

Hejsan... Den här tävlingen vill jag Absolut inte missa... Jag har länkat från min blogg, och även med en bild.

Kram Annsan

Helena, The Swenglish Home sa...

Hej!
Åh så fina saker - jag lägger gärna mitt namn till utlottningslistan med en "lott". (Skulle jag mot all förmodan vinna behöver du inte posta något utomlands, utan det går bra till mina föräldrar i Sverige.) Jag skall försöka lära mig hur man länkar så att jag kan göra det nästa gång... ;-D

En fantastiskt vacker blogg med sagolikt fina bilder på en urläcker interiör!

Varma hälsningar, Helena, The Swenglish Home

Sara sa...

Hej svejs!
Jag vill gärna vara med i sin tävling =)
jag länkar givetvis ifrån min blogg i högra spalten =)
Ha en fortsatt bra vecka!
Kram Sara

Boviksmarinan sa...

Hej Malin!!
Jag älskar loppis fynd & är väldigt gärna med & tävlar & länkar till min blogg. Ha en bra dag!!//Kramis Linda

coccinelle sa...

ciao,
che meraviglia il tuo blog e la tua casa, sono
stupendi !!
Corro a postare la tua foto sul mio blog, anzi se vuoi passare sei la benvenuta: www.coccinellepazze.blogspot.com

ciao a presto
coccinelle

francesca sa...

ciao il tuo blog è bellissimo e io sarei proprio contenta di partecipare al tuo giveaway
anche se non capisco una parola le immagini sono molto più efficaci
vieni a trovarmi perchè posterò il tuo link nel mio blog
ciao
francesca

Anette sa...

Hallå! Har just kikat in på din blogg. Åh så mysig den är!! Hur fint som helst!Lägger till dig i min favoritlista=)
Vill gärna vara med i utlottningen.
Kraaaaam/Nettan

Roberta sa...

I'm Roberta from Italy!!
Fantastic blog!!!!

Hi
Roberta!!
rz23@libero.it

HildeM sa...

Jeg blir gjerne med i den flotte konkurransen din, og har linket til deg i sidebaren på bloggen min for ekstra lodd.

Klem fra Hilde

Rosita's blogg sa...

Hej!
Har hittat till din blogg för några veckor sen, och tassat runt här sen dess.
Jättefin blogg, helt underbara bilder!! Vill gärna vara med och tävla men vet inte hur man länkar. /Hälsningar Rosita =)

ias Corner sa...

Hej!! Vilken underbar sida! Hur har jag kunnat missa denna?? Ja ja, det tänker jag råda bot på nu, kommer följa dig from idag! Och så passar jag väl på att både länka från min sida, med din fina bild och skriva en liten hälsning samtidigt! (Jag är helt ny på webbtävlingar, så jag hoppas jag gjort rätt) Kram från mig

Fro (Idyll på landet...) sa...

Hei!
Jeg fant den koselige bloggen din via en annen! Jeg bllir gjerne med i trekningen om disse flotte premiene - ett lodd på meg.

Ha ei fortsatt fin helg!
Klem

Martemora sa...

Hei!! Gratulerer med så mange besøk - ikke rart så fin en blogg du har :) Jeg linker også!
-Marte-

Kanonska Gården sa...

Hej hej!!

Vilken super fin blogg du har och vilket hus med underbart vackra verandor!!
Jar vill gärna vara med i utlottningen och länkar även från min blogg!!

Kram gunilla

Anonym sa...

Loppis fynd har just hittat din blogg fantastic, jag var på loppis idag gjorde inga fynd men jag njöt av din blogg istället.
Är gärna med i tävlingen om det funkar.

Kreativa Bri sa...

Jag är jätte gärna med i din tävling! Jag har länkat i min sidebar, så det är bara att titta in!
Ha det super!
//Bri

Idas linneskåp sa...

Vilken otroligt vacker blogg du har! Jag vill gärna vara med i din utlottning och jag länkar till dig. Ha en underbar söndag! /Veronika fr Idaslinneskåp

Veronica sa...

Jeg tar 1 lodd:)

Ineke van den Akker sa...

Just love this!
greetings from Holland,
Ineke