tisdag 17 januari 2012

Lite Vardagsrum:)


Halli Hallå!! Några bilder från vardagsrummet idag...Gäller att träna lite på så kallade "helhetsbilder":)) Golvuret är auktionsfynd resten är loppisfynd....Bakom draperiet döljer sig tv:n så skönt att bara dra för husets absolut fulaste inredningsdetalj, möbel eller vad vi nu ska kalla det...*ler*...



Håller alla fingrar & tår för att mina olivträd ska klara ännu en vinter....
FinFreja tackar för Alla Hälsningar!!
Det var det hela idag:)
See you!!




37 kommentarer:

Hvidt, slidt & patina sa...

Hej..Så smukt det ser ud..God dag..Hilsen Camilla

STENLYCKA sa...

Hejsan Turgumma!
Så vackra bilder du visar från ditt vardagsrum!
Grattis till den fina vinsten hos Den gamla skolan!
Kram Raina

SwedishCorner-DownUnder...Pernilla sa...

Fina bilder!!
... tjusig Moraklocka :)

Kram från Australien♥

Vardaxlyx sa...

Vilka underbara vilder du bjuder p denna tisdag!

Vintage House sa...

Hej
Så härligt ljust i ert vardagrum och klockan är kanonfin...
JA tv vill man gärna gömma....
kram
sandra

Mariette sa...

Hej Malin!

Kan jag vara den enda i bloggsverige som inte tycker att en TV är ful..*haha*?! Jag tycker en plattTv är helt "okej snygg" faktiskt. Men inte en tjockTV.

Fina bilder!

Kram Mariette

Sallys hus sa...

Underbara bilder!
Vilken fin låd/backs mojäng du har... Fint med det gamla trärena sådär..;)
Ha en fin eftermiddag!
kram Katarina

The Secret Garden sa...

Så fina bilder!
Ja den attans tv:n är inte att leka med! Vete tusan vad jag gör med våran, den står och riktigt tar plats!

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Det är så fint, vackert i ert vardagsrum. Du lyckas verkligen med helbilderna.
Ha en fin dag och grattis till din vinst.
Kram
Jessica

Jenny sa...

Hej Malin!
Jättefina bilder på ert vardagsrum och även på Fin-Freja här nedan:)

Ha en fortsatt bra dag!

kraam Jenny

Tini sa...

Vackert har du det! Fiffigt att gömma tv:n bakom ett draperi :)
Ha en fin kväll,
kram Tini

Gabriella sa...

smart att hänga för tv:n och fint=)
kram♥

Viveka i Bläckhornet sa...

Lika vackert som alltid hemma hos dig :) Du är helt suverän på att fixa fina stilleben överallt!

Nu blev jag ju väldigt nyfiken beträffande draperiet framför tv:n. (en väldigt smart lösning) Men undrar över bordet framför, drar du undan det varje gång ni ska se på tv:n då? Det skymtar ju ett ben från något annat intill också?

Kram Viveka

Tinas vita bo sa...

Tjusiga bilder!!
Helt underbar moraklocka!!

Kram Tina

rosenälvorna sa...

Hej, snyggt där i v-rummet! Här tittas mycket på tv så vi hinner aldrig gömma dem:) Christina

Livet på Vestergård sa...

Vilken bra ide´ med draperiet att gömma tv:n bakom.
Kram Kicki

vitaspets sa...

Åhh såå mycket fint .....
Kram Karina

Mina drömmars hus sa...

Å så fint du har det.
Jag vet inte om det är ett bakbord du har på det vita bordet. Blir så full i skratt, jag har ett bakbord på mitt lilla vita bord i matrummet. Ibland tänker man rätt lika.
Ha en skön kväll
AC

Millygarden sa...

Jag ser bara en massa vackert....klockan i hörnet blir jag extra förtjust i!


Kram Marina

Hemmavid sa...

Godkväll Malin!

Ser jättefint ut. Golvuret är ju underbart!

Smart att gömma TV;n bakom ett fint tyg! Det var en klurig idé som jag ska fundera mer över...

Kramen Jenny

lisashus sa...

Jag välkomnar alla förslag på hur man döljer TV-fulingen! Så snyggt med draperiet och vilket underbart golvur!!!
Lisa

Familjen Zaar sa...

Fiiiiiiina bilder, så harmonskt ! ;)

Marie sa...

Underbart fina bilder från ert vardagsrum Malin, ser så rofyllt ut!

Trevlig kväll!
Kram Marie

Min lantliga dröm sa...

Hej! Vilka härliga loppisfynd. Tv:n ja, den är aldrig vacker men tyvärr nödvändig. Ha det så gott!

kram Ulrika

annashusidingtuna sa...

Hej!
Smart ide att ha ett draperi att dölja tvn med och jättefint!
Kram Anna

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej Malin! Alltid lika härligt att gå in och kika hos dig...du får liksom till det varje gång. Fiffigt att gömma tv:n. Vår hänger på väggen grrrrr...ha det bäst kram från Maja

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej Malin! Alltid lika härligt att gå in och kika hos dig...du får liksom till det varje gång. Fiffigt att gömma tv:n. Vår hänger på väggen grrrrr...ha det bäst kram från Maja

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll!

Roligt med helhetsbilder.
Jag ska också bli bättre men jag tror att för min del blir det mer av det när vi kommer fram där nere.

Jätte fint har du där hemma.

Ha en fin kväll!

Kram

underbarahem sa...

Jättefina bilder...

Kram Birgitta

Dortesjs sa...

oj så fin din blog er og med så mange skønne vintage sager

Gabriella sa...

Så fint med olivträd!

kråke sa...

Så vackert du har det:)) Smart sätt att gömma tv:n:)) Grattis oxå till vinsten.

kram fina....

kråke

Rapport till Vänfors sa...

jättefina bilder, så snyggt och stilrent.
Er Finfreja är bara för fin.
Kram Annika

Heaven's Walk sa...

I never get tired of seeing photos of your beautiful home, Malin! I just adore it! :)

xoxo laurie

Vildas verkstad sa...

Fina bilder du delar med dig av.. Draperiet som döljer Tv.n är super.. önskar dig en underbar Onsdag.
Kram.. Vad kulatt du kollat in min Blogg.. Jag är ganska ny inom bloggvärlden.. Men Gud va kul det e`

Dagar hos mig sa...

Fina bilder på ett vackert vardagsrum:)

Malin - stjärnflocka sa...

Otroligt vackra bilder!!!