onsdag 4 januari 2012

Lite Kök....


Onsdag...en dag kvar att jobba denna veckan, sen tar vi Helg!!! Det är galet svårt att fota i vårt kök.....Vi har hela fyra dörrar in hit & ett stort fönster ändå känns det ofta mörkt....Ville egentligen haft en porslinsho, men det blev en hel bänk i rostfritt istället! Ibland måste man helt enkelt tänka lite praktiskt oxå:) Köksinredning från Electrolux Home serie Sentens (lucka Torp)....handtag från Ikea!


Skulle behöva be om ett litet tips oxå....Om Ni tittar på fläkten kan Ni se att det är ränder på den!!!! Grrrrr, jag köpte ett rengöringsmedel & sprayade på (talar inte om vilket) lät det sitta en stund för att sedan torka av....men det sitter så djupt att ränderna efter sprayningen inte går bort....Har testat t-röd gick inte....Har Ni något tips??? Det är grymt tråkigt då det syns väl & jag retar mig på det varje dag ( när jag ser det).....

Kul att så många vill vara med i min utlottning:) Har du missat detta scrolla ner till måndagens inlägg & skriv en kommentar för att ha chansen att vinna en vacker sjal....