söndag 1 januari 2012

Sommaren 2011:)


Ett Nytt År ligger framför oss:) Jag tänkte börja med en liten tillbakablick på Sommaren 2011....Hade bestämt mig för att inte göra någon årskrönika i år men här kommer en annan variant! 


 Vi njuter i uterummet & värmen kommer tidigt:)




 Vi är med i flera olika reportage under året...Uterummet hela tre gånger! Här sitter jag & väntar på en fotograf som ska ta bilder till Expressens Söndagsbilaga....Väldigt märklig känsla:)


En stor dröm håller på att bli verklighet om en butik i Ladan....Det kom en stor lastbil från Byggmax  med reglar & isolering m.m. 
Vi har ett galet stort projekt framför oss....


Jag målar på Ladan & J håller på att snickra med fönstren & gör nya foder & fixar spröjs....


Det är vår tur att hålla i Midsommarfirandet:) Vi sätter upp ett stort partytält i trädgården!!!
 

Det är en kall Afton men vi sitter nästan hela kvällen i tältet:)
 

Filip fyller 12 & vi dukar i trädgården & vädret är med oss!!!
 

Underbara sommar som sedan blev väldigt regnig...... till mitt stora förtret när jag skulle måla....
 

Vi fick iaf en superfin vecka med sol & bad på Böda Sand!!
Vi grillar flera kvällar nere på stranden:)
Är Ni kvar till slutet?? Mycket blev det....
Ha en fin första dag 2012 så ses vi imorgon, om Ni har lust!!
Då med något helt annat:)

Malin