söndag 1 januari 2012

Sommaren 2011:)


Ett Nytt År ligger framför oss:) Jag tänkte börja med en liten tillbakablick på Sommaren 2011....Hade bestämt mig för att inte göra någon årskrönika i år men här kommer en annan variant! 


 Vi njuter i uterummet & värmen kommer tidigt:)




 Vi är med i flera olika reportage under året...Uterummet hela tre gånger! Här sitter jag & väntar på en fotograf som ska ta bilder till Expressens Söndagsbilaga....Väldigt märklig känsla:)


En stor dröm håller på att bli verklighet om en butik i Ladan....Det kom en stor lastbil från Byggmax  med reglar & isolering m.m. 
Vi har ett galet stort projekt framför oss....


Jag målar på Ladan & J håller på att snickra med fönstren & gör nya foder & fixar spröjs....


Det är vår tur att hålla i Midsommarfirandet:) Vi sätter upp ett stort partytält i trädgården!!!
 

Det är en kall Afton men vi sitter nästan hela kvällen i tältet:)
 

Filip fyller 12 & vi dukar i trädgården & vädret är med oss!!!
 

Underbara sommar som sedan blev väldigt regnig...... till mitt stora förtret när jag skulle måla....
 

Vi fick iaf en superfin vecka med sol & bad på Böda Sand!!
Vi grillar flera kvällar nere på stranden:)
Är Ni kvar till slutet?? Mycket blev det....
Ha en fin första dag 2012 så ses vi imorgon, om Ni har lust!!
Då med något helt annat:)

Malin

27 kommentarer:

It's me sa...

Gelukkig Nieuwjaar !!!....ik hoop dat al je dromen mogen uitkomen......Liefs Ria...xxx...


Happy New Year !!!...I hope all your dreams may come true....Love Ria....xxx.....

Fröken Grön sa...

Åhh, jag längtar verkligen efter sommaren när jag ser dina härliga bilder!

Gott nytt år, Malin! Tack för all härlig inspiration du bjudit på under 2011, och på återseende under 2012!

/Anna-Karin

kråke sa...

såå härliga bilder...vad jag längtar nu till ljusare och varmare tider:))))

Kram på dig och god fortsättning...idag mysdag:)

kråke

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Underbara årstid!! Här viner det runt husknuten så det blir mkt inne idag, Klem Anna

Puumuli sa...

Helt underbara bilder, man börjar längta till sommaren... Gott nytt år till dig!

Kram
Sari från Puumuli

elsamarianne sa...

Tänk vad tiden gått fort sen i somras. Och nu är redan nytt år. Man tappar lite tidsbegrepp när vädret är som det är. Förra året var jag redan lätt hysterisk över all snö vi fick, i år fryser jag inte ens....
nu längtar jag redan till uterums-livet.
kram elsamarianne

Mom´s kitchen sa...

Det var helt underbart att köpa inredningstidning och se hemmet som jag "varit i"... :) Så generöst av dig, att bjuda oss in till dig/er STORT TACK för det!


Ha det å fint!

Utnyttjar tillfälle och bjuder dig och ALLA DINA LÄSARE till min utlottning! Kolla, kanske något för dig? ;)

kram/Olg@

Hanna sa...

Ha en fin fortsättning på det nya året.
Kram
Hanna

Sallys hus sa...

Hej Malin och GOTT NYTT ÅR!
Nu är jag hemma igen o försöker läsa ikapp allt fint jag missat på alla bloggar....det är mysigt att se hur härligt fint alla haft det i jul...men nu...
ojoj...nu vaknade ju sommarlängtan på högsta nivå till liv...;)
Vilken sommar du haft!
Med flera reportage och butiksbygge...ojoj så skoj!
Bilden som ändå fångade mig mest är den på er fina son o vovsing...Den bilden var som tagen ur en reklam för lugn, familj, harmoni...ojoj så fin!

Jag hänger gärna med dig under 2012 för du inspirerar massor.
Kram katarina

Vardaxlyx sa...

Underbara bilder =)
God forsättning på söta dig!
Kramkram

Vintage House sa...

Vilket år du har haft vännen och så mycket att se fram emot...
Tack för det gånga året och all inspiration du har gett...
Nu ser jag verkligen fram emot att följa ditt 2012.....
varm kram
sandra

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Underbara bilder!

Gott Nytt (blogg)År vännen ★

Kramar Linda

amelie sa...

vilka fina bilder du visar!!
Blir så sugen på sommaren!
Jag älskar sommaren!
Ha en fin kväll! Kram Amelie

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Efter allt snöande idag var det skönt och titta på sommarbilder.
Önskar dig allt gott 2012
Kramar
AnnaMaria

Min lantliga dröm sa...

Härliga bilder! God fortsättning och så hoppas vi på en härlig sommar i år med många loppisfynd :)

Kram Ulrika

annashusidingtuna sa...

Hej!
Så härliga bilder från i somras!!!

Önskar dig och de dina ett riktigt Gott Nytt År.
Kram Anna

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej! Härliga bilder.. det e inte utan att man riktigt längtar...kram Maja

Tinas vita bo sa...

Helt underbara bilder!!
Sommaren känns så långt borta.. men nu kan jag nästan känna doften av den... ;)

Ser fram emot ännu ett år med dig.. :)

Kram Tina

Lilla Kråkslottet/ Angelica sa...

Japp, då kan vi ta sommar bums! Eftersom vintern ändå inte verkar behaga komma på riktigt så kör vi så! Fast idag damp det faktiskt ner lite snö!!!
God fortsättning till er!
Många kramar!!!

Mariana sa...

God fortsättning! Underbara bilder du visar, får en att längta till vår och sommar! Kram Mariana

Gabriella sa...

Åh vilket vackert uterum, ett sånt vill jag också ha=) Så härligt det såg ut från er midsommar, fin dukning!

LissasVita sa...

Trevligt att följa din vackra blogg,besöker den gärna! Kramen Lisbeth

Heaven's Walk sa...

Hello, Malin! I found your beautiful blog while visiting over at White Veranda. What a treat your blog is! I love the simplicity and serene look of your white decor! I'm your newest follower and looking forward to a year of more beautifully inspiring photos of your decor, your home, and your country! Happy New Year!

xoxo laurie

LantlivsAnette sa...

Åhhh vilken fin krönika !! Himmel vad fint..nu längtar man ännu mera efter sommaren...
Kraaam Anette

elsascottage sa...

Hej again, Malin,
wow, I have no words.... it is sooo beautiful... wish I could be there with you.... summer 2012 must come quickly...
Lovely greetings, hope you started fine,
Simone :-)

Hemmavid sa...

Kära Malin..

suck, vilka uuuuuunderbara bilder!

Jag bara ÄLSKAR ert uterum - har önskat mig ett sådant av maken.. Troligtvis, (förhoppningsvis) kanske jag får ett liknande i sommar.. Nu gäller det att leta efter fönster! ;0)

Kramen Jenny

Ellen sa...

Hei Malin. Det var et vakkert tilbakeblikk på din sommer i 2011. Utrolig flotte bilder som får meg til å lengte alt for mye etter sommer nå...Uterommet er bare helt fantastisk! Skulle gjerne ligget å slappet av i jernsengen en varm sommerdag:) Takk for titten:) Klem Ellen.