måndag 2 januari 2012

Utlottning:)


Så var det vardag igen, slut på lata sköna dagar.... Men vi piggar upp oss med en liten utlottning!! Har passerat 300 000 besökare & det måste firas:) Du kan vinna den här sjalen från Sagen Vintage Design!! Vi kör som vanligt, skriv en kommentar för en lott eller länka & få två lotter....Du som inte har någon egen blogg har samma chans, klicka på anonym & lämna en kommentar! Glöm ej skriva mailadress om du har turen att vinna:)



Lycka till nu!!! Vinnaren drar jag söndagen den 15 januari!
Hoppas Ni har en bra måndag:)
Tack för att Du kikar in....


194 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Först ut (tror jag). Vad roligt med en utlottning. Den vill jag inte missa och är gärna med och tävlar om den fina sjalen. Länkar från min blogg.

Kram Josefin

Hem & Drömmar sa...

Jag är gärna med och firar genom att delta i din fina utlottning.
Länkar via min blogg.
Kram Ing-Britt

Holly Design sa...

Å så kul med utlottning, det missar jag inte. Länkar så klart från min blogg.
Ha en skön dag / Gumilla

Anonym sa...

Vilken fin blogg du har!
Är gärna med i utlottningen av den fina sjalen!

/Ulrika
ulrikaskottheim@hotmail.com

kråke sa...

Hej vännen! Är absolut med på två...jättevacker sjal:))

Kram fina...

kråke

SvenskaBlomsterbloggar sa...

jag försöker mig på lyckan med en lott! //Emelie

Fågel Blå sa...

Hej!
Vill gärna vara med i din fina utlottning!
Och grattis till dina 300 000 besökare!
Jag tar 2 lotter länkar på min blogg i högerspalten
Kramar Kathrine

STENLYCKA sa...

God fortsättning Malin!
Grattis till alla dina besökare helt förståligt med din underbart vackra blogg som jag älskar att följa. Skall bli så spännande att se hur det går framöver med din butiken i ladan.
Vad gullig du är som lottar ut en så vacker sjal. Tack jag ta gärna två lotter.
Önskar dig en fin fortsättning på årets första vecka!
Kram Raina

Lilla Kråkslottet/ Angelica sa...

Jaaaa! Jag vill vara med! Vad roligt!!
God fortsättning! Kram!

rosenälvorna sa...

Hej, vad härligt med en tävling, klart jag vill vara med, underbar sjal! två lotter för mig. Christina

Dronninghuset sa...

hei og godt nyttår.

jeg slenger meg på med ett lodd.
klem TOVE

Så Vitt Jag Vet sa...

Hej ! Gott Nytt år till dej ! Vill absolut vara med om din utlottning, tar två lotter !
Kraam
Sanne

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Slänger med fort med på den, tar 1 lodd först!!

Klem Anna

vitaspets sa...

Så fin utlottning jag är med . Tar 2
lotter länkar så klart
Kram Karina

Tini sa...

Grattis till besökarantalet och ett gott nytt år!
Jag är gärna med i utlottningen av den fina sjalen. Har länkat, så jag tar 2 lotter :)
kram Tini

Anonym sa...

Hejsan

Stort Grattis till 300hundra besökare.
Önskar dig en god forsättning på det nya året.
Och klart jag gärna vill vara med i utlottningen.
Har ej blogg men hoppas att de går bra.

Ha en bra dag
Kram
Sussi

Ann-Helen sa...

Nydelig skjerf:9 Blir gjerne med i trekningen:)

Klem

kathrin sa...

so beauty your pics, I love it, happy new jear, big hugh Kathrin

Njut av livets goda ting sa...

Hej
God fortsättning till dig och din familj. Va kul med en utlottning :) Jag tar 2 lotter och länkar från mig.
Kram
Jessica

Anonym sa...

Vill gärna vara med i utlottningen.
Hälsn Åsa
asa-eliasson@hotmail.com

Anonym sa...

Ja, utlottning, vad spännande! Och vilken ljuvlig sjal!
Jag tar en lott och håller tummarna!
Ha det fint!
/Carin (cfunseth(a)hotmail.com)

Anonym sa...

Måste väl erkänna att jag allt som oftast kikar in på din blogg. För att snappa upp några idéer. Bara titta. Och förvånas över hur himla bra vissa får till det.

En sjal skulle inte sitta helt fel...

smul_ann@hotmail.com

Solvejfire sa...

Sådan et fint tørklæde kunne jeg da godt tænke mig, så jeg er med :)
Kommentar og link

cat sa...

Underbara bilder i dagens inlägg och utlottning dessutom:) Klart att jag vill vara med och jag länkar också, allt för att öka på vinstchansen.
Ha de gott. Kram, Catarina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till alla besök Malin, jag är med och firar.
Ha en fin måndag du också
Kramar
AnnaMaria

Agnes och Vendela sa...

Du finns redan i min blogglista!
men jag länkar och tackar för mina två lotter,för en sådan scarf blir jag gärna ägare till!

Kram Agneta

Sanna sa...

Åh, sicken fin liten rackare.
Jag är gärna med och tävlar!

Lyckeberga sa...

Hej! Vilken fin blogg du har! Jag är gärna med och tävlar!
Hälsn. S.

Anonym sa...

Den fina sjalen skulle sitta som pricken på i till min nya jacka, så en lott passar utmärkt, H Carina, Åland

linnea-maria sa...

Oj oj vilken fin sjal. Jag tar gärna en lott :) Kram /Therese

Umm-Yara sa...

Stort grattis till 300 000 besökare!! Härlig sjal! Jag länkar i min blogg, så 2 lotter till mej.
Kram, Kristin i Borås

Anonym sa...

Grattis ! till alla besökare. Inte så konstigt med en så fin blogg. Hoppas på tur utan egen blogg.

Kerstin M

Louise sa...

Klart att jag vill försöka vinna den vackra sjalen!! har länkat med bild för att öka chansen så två lotter tack ;)

Vida sa...

tvi tvi pax för en av dina firarlotter;) ljuvlig sjal och ljuvlig hängare;)

egentligen skulle vi skicka en sjal var till dej;)som tack för all inspiration...

Vidacykelrundakram

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej! Klart jag vill vara med på utlottningen av den vackra sjalen...skulle göra sig så läcker till min nyinköpta Odd Molly jacka hahaha. Stort GRATTIS till 300 000 besökare. Jag e inte förvånad din blogg e ljuvlig kramis från Maja

Anette sa...

Grattis till alla besök :)
Klart jag vill pröva lyckan ,tar 2 lotter och länkar.
Kram Anette

Anonym sa...

Hej Malin!Vill gärna vara med på utlottningen¨på den fina schalen!! Är "ny" på att skriva en kommentar så jag håller tummarna:):)karin.gunnarsson@yahoo.se

Rosa huset i vitt sa...

Vill gärna vara med, tar en lott.

Margareta sa...

Hej Malin!
Grattis till alla besökare.Men inte är det förvånande eftersom din blogg är så inspirerande och fin på alla vis.
Jag vill gärna vara med i utlottningen av den fina sjalen. 2 lotter.Länkar i min hö.spalt.

ha det så bra !
kram Margareta

Arcturasidyll sa...

Såklart vill jag vara med på denna utlottning=) Förstår det höga antalet besökare. Du bloggar så bra!! Önskar dig en god fortsättning på det nya året!! /Cissi

Anonym sa...

Hej Malin/Lantliv i Norregård

Du har en helt underbar blogg! Jag vill gärna vara med i din utlottning. Jag har ingen egen blogg så jag deltar med en lott.

MVH
Ywonne Stark
ywonne.stark@gmail.com

Hem och Harmoni Marie sa...

Grattis till alla besökare! Jag är gärna med i din utlottning och tar två lotter.

Önskar dig en fin fortsättning på det nya året.
Kram Marie

Anonym sa...

Hej och Grattis!
Jag följer din bolgg varje vecka och det är verlkigen en mysig bolgg du har//Lisa Östersund

Anonym sa...

Ja, jag är en av dom som tassar runt i det tysta. Det ser så mysigt ut när man ser bilderna. Är gärna med på utlottningen med en lott.

Babsan
bopsi@telia.com

Mom´s kitchen sa...

Tjohooo!! Själv har utlottning så är lite sugen på din här ;)

Kramar/Olg@

Bettina sa...

Tillykke med de 300 000 besøgende.
Meget smukt tørklæde, det vil jeg gerne vinde.

Hilsen Bettina

Anonym sa...

Hej!

Har "smygläst" din blogg ett tag nu, alltid lika trevligt att titta in här! Klart jag vill vara med i utlottningen.

Malin
ramstrom.malin at gmail.com

Vita huset 28 sa...

Hej o grattis till alla dina besökare, gillar o kika in här.
Klart jag är med o firar, den va ju ursöt :)
Kniper 1 lott tack.

Ha en fin fortsättning på de nya året.
Kram Camilla

Bonjade sa...

Wishing you a happy new year....
Love your blog so much.....such lovely atmosphere...
Fine evening

Anonym sa...

Hej Malin!
Grattis till alla besökare. Alltid lika roligt att titta in till dig!
Jag vill jättegärna vara med i din fina utlottning.

Kram Marita i Björkhagen
marita@depechemode.se

Anonym sa...

älskar din blogg,älskar schalar,älskar tävlingar,tar en lott mvh anneli i dalarna annelie.pesa.persson@telia.com

Hemma hos Märtha sa...

Hej! Vill väldigt gärna vara med i din fina utlottning! Har länkat till min blogg så jag tar 2 lotter tack..:-)
Kram
Anne-Lie

Vita Falkens Lantliv sa...

Jag är gärna med:) Jag tar 2 lotter, tack!

Kram Susanne

Anonym sa...

jag är gärna med:)

math_johansson@homail.com

Anonym sa...

Tjingeling Malin o ett Stort Grattis!
Jag vill gärna vara med o prova lyckan.. Nytt år o nya möjligheter! O jag kommer givetvis att kika in på din underbara blogg varje dag, så räkneverket tickar på!!

Kram Marie :)
(mopsy@hotmail.se)

Mariana sa...

Hej och grattis till alla besökare!
Klart man vill vara med och tävla!
Kram Mariana

Anonym sa...

Hej och grattis till alla besök på din blogg. Alltid lika roligt att titta in till dig. Är gärna med och tävlar och tar en lott.

Gott nytt år!!!!!

Ingela
imoolsson@hotmail.com

G:a Affären sa...

Grattis Malin till fler än 300 000 besökare! Jag är gärna med i utlottningen, en lott och hoppas på fin vinst!
/Cia

Carina sa...

Hej!
Jag vill såklart vara med i din utlottning, tar 1 lott.
Kramar Carina/Hjo
kattarsel@live.se

pysseltanten sa...

Vill gärna vara med o fira med dej...:))
Håller tummarna här..
Kraam Git

Tinas vita bo sa...

GRATTIS till så många besökare!!
Vill gärna vara med i utlottningen, med 2 lotter! :)

Kraaam Tina

Vardaxlyx sa...

Åhh jag vill gärna vara med =)
Kramkram

Anonym sa...

Vilken underbart vacker sjal!
Jag är gärna med i din utlottning.
Min mailadress är: ulf_helene@hotmail.com
Kram från Heléne

Christina sa...

Oj så fin sjal... Den är jag gärna med och tävlar om... Är själv ny på det här med blogg och har bara bloggat drygt en månad... Tack för härlig inspiration!!

Kram Christina

Malin's Hus sa...

hej svejs! Jag tar en lott tack, var roligt med en liten tävling !


Håller min tummar...

MALIN

gamla skolan sa...

Vackert ! Jag tar en lott !
Kramar // Susanne ♥

Gabriella sa...

är supergärna med på en lott
Kram gabriella

Titias pyssliga hörna sa...

God fortsättning på det nya året.Vill gärna vara med i utlottningen.
Titia

viveca sa...

oj måste prova vinna någon av priserna nu på nytt år

vivecaholmgren@yahoo.se

Anonym sa...

God fortsättning och grattis till alla dina besökare! Vacker sjal! Jag vill gärna vara med i utlottningen och tar 1 lott.

Kram Renate
wretefelt@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med på denna utlottningen av den fina sjalen!!!

Har varit inne och hälsat på ett tag men, har inte lämnat något spår efter mig innan.
Vill bara säga att du har en härlig blogg.

God fortsättning på 2012.

Kram Sara
mail: lillsara79@hotmail.com

Anonym sa...

Vilken härlig blogg Du har, gillar den verkligen! Fint reportage i "Underbara julhem" Är gärna med i utlottningen om den vackra sjalen.


lena.lindkvist@hofors.se

Anonym sa...

Gott nytt år! Jag tar en lott tack!/Susanne
skogsberg_s@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla, en lott till mig.
Hälsningar Åsa

cedergren@telia.com

Lyckoslanten sa...

Den där sjalen står mitt namn skrivet på! Jag sliter sjalar och den skulle även bli fin på min sjalstege!
Jag tar två lotter, tack!
Grattis till dina 300 000! ♥

Jenny sa...

Grattis till alla besöken här på din fina blogg Malin!

Jag är gärna med i utlottningen och länkar med bild hos mig!

Ha en bra dag!

Kraam Jenny

Mina Vita Ting sa...

Självklart vill jag vara med och tävla om denna fina sjal
och jag länkar från min blogg
må så gott
Kram Jeanette

fröken nilssons kök sa...

Klart jag vill vara med :) "orkar" inte länka just nu så jag nöjjer mig med 1 lott ;)

Sallys hus sa...

Hej hej!
En utlottning vill man ju alltid vara med i..;)
Jag länkar oxå..
kram Katarina

Anonym sa...

Grattis till alla besökare, det är inte konstigt för du har en så trevlig blogg! Älskar bilden med alla kantareller!! (Längtar)
Den underbara sjalen hoppas jag på, prövar lyckan med en lott.
Britt
britt.jonesig@telia.com

Ingela - Mosters Trädgård sa...

Jag har inte varit så aktiv i "blogglandia" nu en tid men ikväll försöker jag kika in på många bloggar jag gillar.
Vilken tur att jag bestämde mig för det så att jag kan vara med i din fina utlottning :-)
Länkar från mig, så 2 lotter tack.
Ha det gott. Kram, Ingela

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar om den fina sjalen:)
Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

LissasVita sa...

Följt di en tid,jag har bara bloggat ett par månader och gillar det! Deltar så gärna i din fina utlottning/2 lotter! Kramen Lisbeth

Alexandra sa...

Hej jag vill väldigt gärna vara med i din utlottning!

Ha det bra!
Alexandra
stjarna_93@hotmail.com

Susanne sa...

stort Grattis...Klart jag vill vara med och 2 lotter till mig..Kram

underbarahem sa...

Hej!

Jag är gärna med i din utlottning, tar två lotter!

Kram Birgitta

Lena/isis sa...

Vill jätte gärna vara med. Jag har länkat = 2 lotter.


300 000 tusen besökare ......inte illa.

Kram

Anonym sa...

Är nog en av de som är inne här ofta ofta, men Ni har sååååå fina saker och smak.
Önskar jag hade turen att få bo som Ni gör!
Är dock gärna med i utlottningen även om jag inte har ngn vidare tur i spel.
Mvh Bea
m-ijohansson@hotmail.com

Änglarum sa...

Hej! så fin utlottning hos dig! är gärna med o tar två lotter tack! kramiz Jessica

Ewa Jacobsson sa...

Väldigt fin sjal som man absolut inte tackar nej till!

ewa-jacobsson@hotmail.com

Monica A. sa...

Så fin sjal... Vill gärna vara med i utlottningen :)
monica.andersson@live.se

Vintage House sa...

Så underbart kul för dig:)
jag tager två st.....
kram
sandra

Anonym sa...

Hej!
Vem kan motstå en tävling! :) Jag är jättegärna med och tävlar om den fina sjalen. Är in så gott som dagligen men är alldeles för dålig på att lämna kommentarer. Men nu ska jag passa på och tacka för all inspiration och glädje du skänker! God fortsättning på det nya året!

Erika
erikanorberg80@yahoo.com

Ellinor sa...

Jag vill gärna vara med!
Länkar, så två lotter tack!
Kram
Ellinor

Ellen sa...

Vakkert sjal. Jeg prøver lykken med 1 lodd. Klem Ellen.

Therese sa...

Jag tar väldigt gärna en lott och tackar samtidigt för den inspiration du sprider, älskar dina vackra bilder du ständigt bjuder på! KRAM Therese - Sockenvägens Söta

Nettan sa...

Hejsan.. Vilken fin blogg du har.. Jag har länkat från min blogg, o vill vara med, med två chanser..
nettis_1970@hotmail.com

//Nettan

Anki sa...

Jättegrattis till alla besökare...jag firar oxå gärna med dig! Länkar hos mig och håller alla tummar *ler*

Kram Anki

Anonym sa...

Hej och grattis, måste vara härligt att ha så många läsare.
Jag kommer också att "titta in" ibland, verkligen en mysig blogg du har! Vill verkligen vara
med och tävla om den fina sjalen.
Och dragning den 15:e på min födelsedag, så jag håller tummarna!
Allt gott så länge/ Marie
ragna_marie@hotmail.com
Ps: bara 1 lott, för jag har ingen blogg....

bakom berget sa...

Va kul med utlottning! Grattis till alla dina besök!
Jag tar en lott.
Kram Åsa.

Meta sa...

Hej och Gott Nytt År!
Här i blåsiga småland blir man glad av att det finns folk som orkar vara så goa som du är kul med en utlottning, vill gärna va me!
Meta

Cathrine sa...

KLart jag vill pröva lyckan och vara med i din fina utlottning.
Två lotter blir det för mig, länk ligger på min blogg.

Kram Cathrine

Anonym sa...

Hej Malin!Inte konstigt att du har så måmga besökare som läser din blogg....Den är som en dröm...Man får så fina inspirationsideer...Hm hm...längtar till du öppnar butiken!Var får du din inspiration från?vill gärna vara med på utlottningen av schalen....LOPPLOELLAN percam92@hotmail.com

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Jag vill också vara med :)
Länkar så tar 2 lotter tack!

Ha det fint!
Kramar Linda

Vardag och flärd sa...

Grattis till alla besök! Vill tävla med 2 lotter!
Kram Eva

"Hemmet är min vrå" sa...

Hej jag vill jättegärna vara med 2 lotter tack. Kram Mimmi

Åsa sa...

jag är gärna med och tävlar om denna helt underbara sjal..jag länkar till min blogg och med två lotter hoppas jag på tur :-D
kram Åsa

Rosvikslyckan sa...

Hej! 2 lotter vill jag ha, så jag länkar på min blogg:)


kram

Spacegirl sa...

Jag är gärna med, jag tar TVÅ lotter.
Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/january/15-januari-vinn-vacker-sjal.html

Spacegirl_@spray.se

Paul sa...

Jag är gärna med i din tävling, min fru hade gillat sjalen!
min mail är anxiety_@hotmail.se
Ha det fint / Paul

Monika O-sson sa...

Jag är en kvinna som gärna vill den vackra sjalen vinna. Önskar 1 lott och hoppas på tur.
Varm vinterhälsning från Monika
E-Mail: empty_heart@live.se

Linn - lantligt med (stort) L sa...

Åh vilken vacker sjal, jag är gärna med.

TVÅ LOTTER till mig tack! :)

Blogglänk: http://lantligtmedstortl.blogspot.com/2012/01/utlottnig-vinn-en-vacker-sjal.html

Hoppas på tur!

/Linn, linn_122@hotmail.com

Anonym sa...

Jag har ingen blogg :( men är ändå med :) mail hejelihejhej@hotmail.se kram/Micke

Anonym sa...

just love your blog and your home also love the scarf please enter me in the drawing. Keep up the great work and photos,I do not have a blog.
Nancy Settel
sheepishgrin92@yahoo.com

Anonym sa...

Hej! Jag vill också försöka vinna den jättefina sjalen med en lott.
Kram Lovisa
lovisa_bratagarde@hotmail.com

Mys och hemtrevnad sa...

jag vill vara med...kramis och grattis till de många besökarna...

Lili sa...

Jag är gärna med,och tar en lott,tack!
Hoppas på tur!

mail:he-jasmine@163.com

Erika G sa...

Hej! Jag tar gärna en lott!

Millygarden sa...

klart jag vill vara med!


Länkar förståss..så 2 st lotter till mig!

Kram Marina

Charlotte Nilsson sa...

Denna får jag bara inte missa. Jag vill vara delaktig med 1 lott. Tack! Gratulerar till ditt besökarantal. Tyvärr är jag blogglös men jag besöker din blogg varannan dag.
Mvh
Charlotte clotte@live.se

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Hej Malin! Jag är gärna med i din fina utlottning, tar 2 lotter tack!
Grattis till alla besökare :)
Kram Tilda

Anonym sa...

Hej Malin, hoppas på lite tur och deltar med en lott för jag har tyvärr ingen egen blogg. Vilken underbar inspirationskälla ditt hem är! Det jobbiga är att nu har jag inte bara 20 projekt utan hur många som helst! Kram Maria

Eddan sa...

Grattis till det stora antalet besökare :-)!

Jag har länkat till tävlingen i vänstra marginalen på min blogg.

Kram från Anette

Anonym sa...

Hej, såklart jag vill vara med i din utlottning av den fina sjalen! Brukar ofta läsa din blogg som jag tycker är en av de allra finaste, får så mycket inspiration av dina fina bilder :) Har dock ingen blogg men tar en lott o hoppas på tur!
Kram/ Bettan
betzyboop_53@hotmail.com

Uttan sa...

Grattis!

Och självklart vill också Jag vara med och fira och hoppas på den fina sjalen.

Jag har länkat i högerspalten på Min Blogg så två lotter.

Kram!

Primia sa...

Grattis till alla besökarna.
Tycker din blogg är fantastiskt rolig att besöka och följer den med feeds, besöksantalet tyder ju på att jag inte är ensam om att gilla din blogg.
Sjalen är jättevacker och jag hoppas på tur i utlottningen.
Länkar till utlottningen från min blogg.
Kram!

Anonym sa...

Hej.

Jag läser din blogg, eller snarare tittar på dina bilder, när jag behöver se något vackert!

Sara

sarapunkthussatcarl-ragnhildspunktse

Att ha det gott sa...

så vacker Jag skulle bli jätteglad om jag vann

Sabelhagens Olivlund - Maria sa...

Vilken fin sjal! Jag vill gärna vara med med 1 lott.
Kram Maria

my white mess sa...

Vill väldigt gärna va med i din fina utlottning! två lotter till mig tack. Jag länkar inne hos mig.
kram Malin

Anonym sa...

Självklart är jag också med. Har ingen blogg så det blir bara en lott!
Maria K

Zink & vita ting sa...

Inte vill jag missa detta!
Kniper två lotter!
Kram Mimmi♥

lotta.k3 sa...

Hej på dig!
Är gärna med och norpar 1 lott
...
lotta.k3@spray.se
Kram<3

Maria sa...

Hej!
Vilken fin blogg du har. Ska bli spännande att läsa vidare.
Vill så klart vara med och tävla om den vackra sjalen.

Ha det gott!

/Maria (http://liljegardensmaria.blogspot.com)

Two sa...

Gratulerer med mange besøk, du har en fin blogg. God helg !

Linn sa...

Jag vill gärna vinna!

Agneta sa...

Jag deltar gärna i utlottningen med en lott. Grattis till många besökare!

Pigekammeret sa...

Tillykke med de mange besøg ..
Jeg deltager meget gerne i lodtrækningen med 2 lodder ...
Kram fra Dorthe

bittan sa...

Trevlig blogg !
vill gärna vara med i utlottningen .
bittan4@gmail.com

Mona sa...

Underbar sjal! Vill gärna vara med i din utlottning! Har också länkat.

Anonym sa...

Grattis till så många besökare! Har aldrig varit inne på denna blogg innan men det var inte sista gången heller. Lite sugen på att göra egen blogg.... Håller tummarna om sjalen!
Mvh Pernilla

gardis@bredband.net

Ardisia sa...

Hej! Med två lotter vill jag vara med =)
TACK
Kram Mia

Anonym sa...

Grattis till alla besökare på bloggen!Hoppas på stor tur för jag vill gärna vinna den fina sjalen!Har ingen blogg så det blir en lott.
MVH

Lena F
lenaforsstrom2@ahoo.se

Susanne sa...

Hej o grattis!
Vacker sjal så jag tar gärna en lott ;))
kram susanne

Enelid vitt och lantligt! sa...

Grattis till alla besökare!
Jag är gärna med och tar två lotter.
Kram Carita

Hvidt, slidt & patina sa...

Jeg elsker at læse din blog, og kan godt forstå, du har så mange besøgende..Jeg deltager med 2 lodder, og håber.....Kh Camilla

Birgit sa...

Jag är gärna med i tävlingen och jag tar en lott.
Häls
Birgit

antikrummet sa...

Jag tar gärna en liten lott :)

antikrummet@gmail.com

Anonym sa...

Hei Malin!!
Det er alltid så spennende og inspirerende å gå inn på bloggen din, blir så glad av alle dine bilder. Det er et alldeles nydelig skjerf og jeg vill gjerne bli med på utlodding. Ha det så bra Malin. Klem Kristin Bærby
( Lindås, Emmaboda ) :o)

Anonym sa...

kristin_baerby@hotmail.com

vitagavlar.blogspot.com sa...

Jamen vad trevligt! Jag är gärna med i utlottningen av den vackra sjalen! Jag länkar från min blogg och kommer gärna åter!
Kram Lisa

Hemma hos Ingeborg sa...

Grattis och Gott Nytt År.
Deltar gärna i din fina utlottning. Länkar från min blogg med bilden.

Mamma sa...

tar gärna en lott!
familjenhullberg@hotmail.com

Viola Olofsson sa...

Jag har väll ingen chans men jag hoppas på 1 vinstchans som blir vinstlott.
Tackar för en fin blogg.
Hälsning Viola generalleif@hotmail.com

Blåbärs och smultronstället sa...

Vacker sjal som jag gärna vill ta chansen att vinna, länkar:-)
Grattis till alla dina besökare, Malin!
Kram Susanne

Anonym sa...

Vill så gärna vara med i ditt lotteri. Bilden berättar om gamla tider, har så stor charm.
Tack för alla fina stunder och all inspiration jag får av din sida.

Yvonne i Rottne

yvonne.bergstrand@gmail.com

Anonym sa...

Jag är med=)
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Parfymista sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Parfymista sa...

Jag vill gärna vara med i din utlottning :-) Jag länkar inte, utan nöjer mig med en lott. psychedelic6@gmail.com

Anonym sa...

Hej! Jag deltar gärna med en lott!
Kram Camilla

Mina drömmars hus sa...

Å jag vill absolut ha två lotter.
AC

Mitt vita hem sa...

Jättefin sjal!
Jag vill gärna vara med.
Tar 2 st lotter och hoppas på tur! :)

Kram Åse

Anonym sa...

Jag som älskar shalar..
har på mig varje dag <3
denna var väldigt vacker..
skulle sitta bra på mig ;)
sussi

Pernilla sa...

Hej! Mycket trevlig blogg du har! Jag vill gärna vara med i utlottningen.

Pernilla M, jpof@telia.com

Rapport till Vänfors sa...

Oj, hade missat din utlottning.Klart jag vill vara med. Länkar såklart:)
Kram Annika

Inga-Lill W sa...

Sommar,höst,vinter och vår, den fina sjalen skulle jag vilja bära år efter år.
Jag deltar gärna med 1 lott,tack.
Må gott
Inga-Lill

famwarnil@hotmail.com

Kajsa sa...

Grattis till så många besökare!
Deltar gärna i utlottningen, en lott tack!
Ha det bra!

Elin (LJUVA HEM) sa...

Hej! Vilken härlig blogg du har! Jag vill gärna vara med i tävlingen om den fina sjalen. Länkar också från min blogg. KRAM Elin

Gugis Pärlor sa...

Grattis till det fina besöksantalet! Jag är gärna med på ett hörn med två lotter ;O)

Kram Gugi

Madonnaliljan21 sa...

Hej!

Jag har helt glömt bort att anmäla mig! Jag vill absolut vara med och det är jag ju inte ensam om:))

Kram Jenny

Mormors gård sa...

Hej! Bättre sent än aldrig ;)
Klart jag vill vara med i utlottningen.
En sjal skulle värma bra nu då vintern äntligen kommit till oss.
Ha det bra!
Kram, Jessica

lisashus sa...

Jag är ute i grevens tid men anmäler mej då till två lotter - länkar förstås!
Hoppas på tur!
Lisa

Mamman i stan sa...

Hej Malin!
Jag vill gärna vara med och tävla!
Kniper 2 lotter, så klart!

Ha en fortsatt härlig helg!
//Maria

SwedishCorner-DownUnder...Pernilla sa...

Jag är gärna med och firar :)
... bättre sent än aldrig!!

Två lotter, tack :)

Kram från Australien♥

Christina sa...

Åhh så vacker..... Jag skulle gärna vilja vara med i denna utlottning...

Anonym sa...

Hej hej!
Jag är en av dina "anonyma" följare;) Tycker du har så himla fint hemma och gillar att du tar dig tid att visa nåt varje dag. Jag får enormt mycket inspiration av din blogg!

Har ingen egen blogg men vill väldigt gärna vara med i utlottningen så här är min mail-adress; malva75@hotmail.se

Gott nytt år också!
önskar Anna

Anonym sa...

Vill gärna vara med när det vankas utlottning. Man vet ju aldrig när turen är framme...?
Passar på att tacka för en inspirerande blogg!!
Med vänlig hälsning, Louise Raask
( louise..raask@gmail.com. )

Vardagligt svammel/Anette sa...

Phu! hann jag....

Livet på Vestergård sa...

Nu är jag ute i sista stund! Två lotter för mig, tack.
Kram Kicki

Mitt vita sköna hem sa...

Vill inte missa din utlottning.... Länkar med en liten bild och hoppas på tur!

Ha en skön helg! Kram Liv

Nyanser av vitt sa...

Vilken underbar vinst. Jag är gärna med i din fina utlottning och tar en lott då jag är lite väl sen ute...
Sköt om dig
Kram Agneta

Huset vid vägen sa...

Hej såg att min adress försvunnit, försöker igen. Kram Mariana.

Anonym sa...

Fin blogg och fin sjal! Kul att jag hittade hit.
Malin

ia5malka@hotmail.com

Linn sa...

Sista sekunden som alltid, en sån fin sjal vill jag gärna ha. Den skulle matcha bra till min inredning i huset. Man lär ju vara lite fin själv också :)

Pockethexan sa...

Jag vill väldigt gärna vara med i din utlottning så jag tar 2 lotter o länkar hos mig!

Kramis från en som behöver en snygg sjal för jag har fått problem med nacken nu när det är så här kallt...

Håller tummarna!

Anonym sa...

Jag vill också vinna fast jag inte har någon blogg ;-D
Kramen! typisktemma@live.se

katha´s kortmakeri sa...

Hinner jag? En sista minuten lott till mig isåfall.
Kram Katha

Helena Milton sa...

Oj, oj ... sent ute är jag men skickar den här kommentaren och hoppas på stor tur! :-)

Jasmine N sa...

Jag vill vara med :) Hoppas jag hinner!
kramar
kladdkaka1984@hotmail.com

Hemmavid sa...

Hejsan..

sista minuten.. Men jag hoppas på tur!

Klart jag vill vara med.. Länkar från min blogg - så två lotter!

Kramen jenny

Lantligt i vitt sa...

Hej!!

Åh självklart vill jag vara med och hoopas på tur denna gång :)

Tar två lotter och länkar från min blogg :)

Kraam Sofia

Junda Xu sa...

20150721 junda
michael kors watches
replica watches rolex
replica watches for sale
michael kors outlet
coach outlet store online
louis vuitton sito ufficiale
gucci uk
louboutin
burberry outlet
air force pas cher
oakley sunglasses outlet
jordan femme
coach factory outlet
christian louboutin
ralph lauren polo shirts
michael kors bags
polo ralph lauren
ray bans
kate spade handbags
kate spade new york
louis vuitton
coach outlet store online
soccer outlet
jordan shoes uk
pandora jewelry outlet
michael kors handbags
gucci handbags
oakley sunglasses
ray ban sunglasses
coach factory outlet
polo ralph lauren uk
coach outlet
oakley sunglasses sale
michael kors handbags
tory burch outlet
polo outlet
soccer shoes
louboutin pas cher
ed hardy uk
air max uk

Meiqing Xu sa...

15916meiqing
ray-ban sunglasses
nike air max
juicy couture
rolex replica watches
cheap ray ban sunglasses
nike running shoes
tory burch outlet
nike air max 90
michael kors
canada goose outlet
toms shoes
gucci borse
louboutin
gucci shoes
timberland boots uk
replica watches
hollister co
christian louboutin
marc jacobs
kate spade outlet
fitflop uk
nike free runs
longchamp handbags
ed hardy uk
north face uk

Outlet Wade sa...

Longchamp Outlet
Longchamp Sale
KD Shoes
kevin durant shoes
kobe bryant shoes
Kobe 12
Kobe AD
Kyrie irving shoes
Lebron James Shoes
Kobe Shoes
LeBron 10
LeBron 11
LeBron 12
LeBron 13
Kyrie 2
Kyrie 3
Kobe 11
Kobe 10
KD 6
KD 7
KD 8
KD 9
Kobe 9
Michael Kors Outlet Online
Michael Kors
Michael Kors Outlet
Lebron Shoes
Michael Kors
Michael Kors Purses
Michael Kors Bags
Michael Kors Handbags