lördag 12 juni 2010

Lantlig Charm!!!

Hej!!! Igår hade jag min lediga fredag!! Vännina B och jag var en runda till Karlskrona! Blev så klart en visit på Alvas Hus;o) Lantlig Charm har hittat hem till mig!! LantlivsAnettes fina bok!! Så trevlig, massor med inspiration och ljuvliga bilder!

Passar bra i det här höstrusket....Sitta inne och läsa!! VAR är sommaren?? Här blåser det riktiga höstvindar....

Har Ni sett en sån här skolplansch är med, svampar!! Vill ha...Är det någon som sitter på en och vill sälja? Kontakta mig!! Myser med tända ljus, hade en stor gjutjärnsljusstake innan och har letat fler...I går hittade jag äntligen i en butik i Karlskrona!! Två fick följa med hem;o)

Kan varmt rekommendera boken!!

Vill gratulera Filips Kusiner som fyller år i dag!! Grattis Louise som fyller 18 år och grattis Samuel som fyller 8 år!! Så nu är det dags för 8-årskalas!!

Ha en bra Helg trots bristen på sommar!
Vi ses snart igen;o)
.
Kram Kram Malin