fredag 1 januari 2010

Utlottning!!!

.

Hej!!!! Hoppas alla har haft en trevlig Nyårsafton!! Det har vi;o)

Tänkte det var dags för en liten utlottning! Ett utmärkt sätt att börja det nya bloggåret på!!Har ju själv haft turen att vinna hela fyra vinster i utlottningar!! Och så är det ju så kul, har haft en liten förut när jag firade 1000 besökare!!

1:a pris Ett "Franskt Dokument" och en underbar mask!! De är från Lizes Interiör!!

Och så ett litet Hjärta från Bruka som tröstpris!!

Jag hoppas att ALLA som besöker min lilla blogg vill vara med! Nya som gamla besökare!! Vi kör som vanligt, lämna en kommentar i detta inlägg 1 lott!! Länka och ni får 2 chanser!! Bloggare eller icke bloggare. Ni som inte har någon egen blogg mailar mig malin.kronmar@telia.com

Välkomna att vara med!!!

Dragning sker söndag den 10/1 2010!!

Ha det bra alla så ses vi snart igen!!

Kram Kram Malin

82 kommentarer:

Jenny sa...

Hej sötaste Malin!
Åh vad kul med tävling, jag är gärna med och länkar från mig såklart! Jättefina priser du lottar ut:)

Tack för alla dina goa kommentarer hos mig, blir såå glad! Passar oxå på att önska dig och din familj en riktigt GOD FORTSÄTTNING på det nya året!

kraam Jenny

essemia sa...

God fortsättning på det nya året. Och vad kul med en tävling. Länkar till den också.
Ha det så gott.
Kram Elzie

Gammelbålsta sa...

Hej Malin! Önskar dig och din familj en riktigt god fortsättning. vill gärna vara med i din utlottning och länkar så klart. Ha det bra kram Aydan

Änglarnas hus sa...

Hallojsan Malin!

Och god fortsättning på 2010..
Spännande med utlottning :)..självklart vill jag vara med och tävla.. Länkar hit också!!

ha det gottis!!

Kram Sanne!

Elsa och Helena sa...

Hejsan! Och god fortsättning på nya året...klart jag är med, länkar oxå!

Kramar Helena

Sköna o Gröna Ting sa...

Ojojoj.., klart jag vill vara med i denna underbara tävling och jag länkar med bild på min blogg!!!

God fortsättning på det nya året Malin, hoppas det blir ett minnesvärt år för dig....
Kramar i massor
Marianne

Monica sa...

Hej,
Årets första utlottning, härligt! Jag tar två lotter - länkar från blogg Betongkrukan.

Hälsningar Monica

Anna sa...

Hej!
Vilka fina saker, klart jag vill vara med i utlottningen.

Tack för det trevliga besöket tidigare idag.
Kram Anna

liven sa...

Fine saker du vil lodde ut Malin!!
Klat jeg vil være med :O)

Mom´s kitchen sa...

Hej!
Jag är med!!! Länkar så klart! 2 lotter mina ;)
kram Olg@

Hanna sa...

Så mycket fint.
Är gärna med i tävlingen.
Kram
Hanna

Kamomilla sa...

hej!
Och gott nytt år!
klart man vill vara med, huvudvinsten är härlig!!! Jag länkar för jag vill absolut ha en extra chans!

Kamomilla

Livet på Berget sa...

Hej där och god fortsättning!
Jag vill jätte gärna vara med i din utlottning och länkar så klart.
Må gott!
Kram
/Sara

mb217867 sa...

Hej!
God fortsättning på nya året!
Vi är också gärna med i utlottningen.
Vill bara säga att panelen målad och tapeter upp i hallen uppe, blev kanon .
Tänkte köpa nya knoppar på Indiska imorgon, dom brukar ju har så fina knoppar där.
Ha det gott.
Kram från oss i Backegård

farfars stuga sa...

Vilka fina saker! Klart jag vill prova lyckan. Länk i bloggen.
Kram Cia

Nyanser av vitt sa...

Hej vännen
Jag deltar gärna i din fina utlottning. Jag länkar hos mig.
Sköt om dig
Kram Agneta

bakom berget sa...

Vilka fina saker du lottar ut i din tävling! Självklart vill jag vara med och pröva lyckan. Jag länkar till dig inne hos mig. Kram och gott nytt år från Åsa.

En amatörs trädgård sa...

Hej och god fortsättning. Vill självklart prova lyckan och se om den kan ha bättre verkan nu när det är ett nytt år. Jag länkar även på min blogg.

evamar - tävlingsblogg sa...

Jag är också gärna med och länkar här:

http://evamar.blogg.se/2010/january/inredning-10-jan.html

God fortsättning på det nya året!

Titti sa...

Hej
Jag vill jättegärna vara med & tävla.Länkar ifrån min blogg & hoppas på tur. Mvh Titti

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Oboy! och jag som gillar masker, jag är gärna med. Så fina vinster du har, länkar också såklart.
Önskar dig god fortsättning på året.
Goa kramen
AnnaMaria

Viola sa...

Hallå Malin, nu är jag inne och tar min turlott..hoppas dagen din är bra, här har vi bara 7 gr kallt idag så jag passar på att få mkt frisk luft, ha en fin lördagskväll, kram

Huset vid ån sa...

God Fortsättning på det nya året! Hoppas att du haft det bra...Självklart vill jag pröva lyckan hos dig! Ha en fortsatt trevlig nyårshelg! Kram Therese

AnnaC sa...

God fortsättning! Jag är gärna med och tävlar, fast jag har ingen blogg.
acwse(at)hotmail.com

StinasLoppis m.m sa...

God fotrsättning ,vill gärna vara med i din utlottning ,länkar i min blogg Kramisar//STINA

Inspiration i vitt sa...

Hej malin, jag vill såå gärna vara med i din fina tävling. Jag länkar med bild såklart. Ha en underbar fortsättning och kram på dig/Ingela.

Monica sa...

Hejsan och gott nytt år!
Visst vill jag vara med och tävla om så fina vinster och länkar från min blogg!
Kram Monica

märta sa...

Vilka fina vinster! Vill gärna vara med i din utlottning. Jag länkar från min blogg.
Önskar dig en god fortsättning på 2010!
Märta

Lilla Lycksta sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lilla Lycksta sa...

God fortsättning på det nya året. Vad roligt med utlottning. Självklart vill jag vara med, länkar till dig. Ha det gott.
Kram Camilla

Queen Of Småland sa...

Åh vad spännande! Jag vill såklart vara med i din fina utlottning och jag länkar såklart. Har aldrig haft tur i spel mm men attans den som ger sig (=
Här är det väldigt kallt och isigt ca - 15 minsann! Brrrrr, härligt att glögga framför brasan. Hoppas ni hade en härlig nyårsafton och så önskar jag er en god fortsättning på det nya decenniet! Kramar Stina

Vita verandan sa...

Hejsvejs!
Här kom jag in på en blogg jag ej har sett. Ser såå mysigt och fint ut oss dig. Gillar din nya glasveranda. Vi har också en och den är inte så stor som din men det är ett väldigt härligt rum, när vi kan sitta där. Den är lite kall just nu. Kika gärna in på min nystardade blogg.
Hälsningar Anna

Anna-Lena, Drömmar av silver sa...

Hej Malin!

Vilken fin utlottning du har! Jag vill väldigt gärna vara med i den och länkar förstås från min blogg. Nu ska jag kika vidare på din fina blogg, fantastiskt vackert hus du bor i.

Kram Anna-Lena♥

Mia sa...

Hittade dig på hemma hos Jenny med hemma på kråkered vilken fin blogg med massa fina bilder. Ni ser ut att bo på ett gårds hotell jätte mysig veranda och mycket fint att titta på.
Jag har en likadan kokbok som jag tagit över efter min mans mor eller farmor.

Mia sa...

Glömde bort tävlingen jag är gärna med fast det är mitt förta besök. Länkar på min blogg.

Home By Virginia sa...

Hei Navnesøster... :)

Jeg blir gjerne med og linker selvfølgelig på min blogg... ;)

Nydelig blogg du har...!!! :D

*Godt nyttår*

Klemmer fra Malin Virginia

promenader på landet sa...

Hej goa Malin och gott nytt bloggår! Klart jag vill vara med i din tävling, tycker Bruka hjärtat är sååå vackert!! Kram Maria

Kirsebær sa...

Så fine gevinster!

Blir veldig gjerne med i trekningen, så jeg har linket i min blogg og tar 2 lodd. :o)

Ønsker deg et riktig godt nytt år!

Helt Enkelt sa...

Hej Malin!

Vilka fina priser!
Jav vill gärna vara med och hoppas på tur :)

Ha det gott!

Kram
Anna-Malin

Annsan sa...

Hejsan. Hoppas det nya året har startat bra för er. Jag vill Absolut var med i tävlingen, och har länkat och även med bild.

Mvh Annsan

Ljuva Lantliv sa...

Hej Malin! Jag vill gärna vara med och tävla. Länkar till dig från mig. Kanske är det min tur den här gången!! Hoppas du får en riktigt mysig söndag! Kram Anna

Credo sa...

Det var otroligt många som var med och tävlade, men försöker man inte kan man inte vinna. Jag är gärna med och tävlar och ska även länka till din tävling och härliga blogg på min blogg. Crossing my fingers.

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar och tar en lott!

cat sa...

Hej. Jag är gärna med och tävlar och har länkat.

// Catarina

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej du goa och god fortsättning!

Självklart vill jag vara med i din fina tävling.
Länkar bums!

Kramar Viveka

lottens vita och gröna sa...

håller tummen nu att lotten får turlotten, fniss! vamkram lotten

Vit som snö sa...

Hej Malin!
Jag hoppas på turen nu på det nya året och länkar gärna till din fina tävling!
God fortsättning!!!
Kram Cilla

Helen sa...

Hej!
Jag hittade just din blogg och kommer gärna att titta in igen. Jag är också gärna med i din tävling och länkar naturligtvis till min blogg. Hoppas på tur jätte fina priser, ha det bra.
Kram/Helen

Galleri Hönshuset sa...

Hej

ooooh såna vinster, jag vill gärna försöka vinna =)

Hur har året börjat för dig då? Några löften som man sen kan strunta i? =)))

ha det gott. Kram Pirre

Pilo sa...

Vilken trevlig blogg och vilka fina bilder. Jag länkar till dig och håller en tumme.

/Pilo

Snövita drömmar sa...

Klart jag vill vara med! Det här kan man inte missa, jättefina vinster. Jag länkar på min blogg under dagen.
Kram på dig!

lovebeproud sa...

Hej, Jag deltar gärna... :) Så himla härliga saker du lottar ut!!! :)


VÄLKOMMEN till mig du oxå, där du hittar smycken rustic chic romantic-

Bianco sa...

Hej!
Det är första gången jag är här och hoppas förstås på nybörjartur. Vill gärna vara med i utlottningen och länkar oxå.
Kram!

ROSA sa...

Thanks for a chance to win your yummy blod candy!
sorry for my english spero di vincere un saluto dall'Italia bye bye rosa
the post on http://kreattiva.blogspot.com/

Ukka sa...

Hi!What a sweet Candy!!!Fantastic!!!I added a link to the sidebar http://pishitejulie.blogspot.com/
Thank you so much for the chance to take part!!!

Greetings from Russia,
Ukka

gillbert sa...

Hej! Den här sidan har jag inte sett förut. Jag är rätt ny med att blogga. Så fina saker, som finns som priser. Det är ju många som har kommenterat och länkat, så chansen är väl rätt liten. Men jag ger mej inte utan länkar också i min blogg. http://metrobloggen.se/12gilla

Pink Chocolatier sa...

Halloskii i stugan!

Jag fann din blogg via olika andra bloggar och jag vill självklart vara med i tävlingen.
Masken är ju bara helt fööööör UNDERBAR!
Tävlingen är inte enda anledningen till att jag lämnar ett forspår, var ju tvungen att säga...
Hit kommer jag gärna igen, en sån mysig blogg :)

Självklart tipsar jag om tävligen i min blogg.

Länkar jag gör jag gärna med i min inspirationslista :)

-Kramar!- Erika

Mags Romantiska Smycken sa...

Hej
Vilken fin blogg du har, jag skriver och länkar
= 2 lotter.
Har sett masken, men med "lång näsa", men den här var urläcker, skulle verkligen vilja äga en sån...
Ha det så gott
/Maggan

Mags Romantiska Smycken sa...

Måste tillägga, jag har två bloggar, och jag har länken på http://vindsromantik.blogspot.com

Hoppas jag inte rörde ihop det för dej.
/Maggan

minvitamin sa...

Hejsan!
Absolut självklart vill jag vara med i din utlottning.
Länkar och säger sen go´natt!/S

Lillianna sa...

Hjärtat var så sött så jag hoppas vinna tröstpriset med mina 2 lotter!
http://tradgards-tankar.blogspot.com/

/Lillianna

Solveig sa...

Klart jeg må være med på utloddningen! Fine saker du har her:o))) Slenger med en link på siden min ( i tillegg til bloggrollen-har deg allerede der vet du:o))).
Spennende!
Klem fra Solveig

Birgit sa...

Jag är jättegärna med i utlottningen. Länkar också

Linda i Lönnbacka sa...

Hej Malin!

Jag är gärna med i din utlottning och kör på 2 lotter för större vinstchans :)

Det är så mysigt att elda i vedspis och vackra är de dessutom :) Vi har en i vårt hus på landet och det är nästan ett måste att ha de gånger det blir strömavbrott!

Ha en fin trettondagsafton!
Kramar Linda

Tro hopp och vitt sa...

Hej och tack för dina fina inlägg på min sida.
Jag vill ju jätte gärna vara med i din utlottning & länkar till min sida. God fortsättning i kylan :)

Kramiz Jenny

Karin / Livsluft sa...

Hej!
Vilken fin blogg jag kom in på här:-). Tror inte jag varit här förut faktiskt...Jag är så klart med i din fina utlottning, och länkar i min blogg-sidebaren.
God fortsättning på det nya året och ha en fin Trettondag!
Hälsningar & kram /Karin

AnnA sa...

Hej Malin!
God fortsättning, och fortsatt trevlig Trettondag!
Givetvis vill jag också vara med och tävla om den fina masken!
Min länk hittar du här:
http://annama-trdgslivannatliv.blogspot.com/2010/01/snoigt-och-isigt.html
Ha det gott!
hälsn
AnnA

Annikas ditt och datt sa...

Jag är gärna med och tävlar! Ha det gott! Annika

hjem hos linda sa...

Her vil jeg gjerne bli med ja.
Trekkning inne hos meg også hvis du vil bi med!
La meg til som følger av den flotte bloggen din!
Klæm Linda

rule sa...

Kom tilfeldigvis inn på den fine bloggen din...og har veldig lyst til å følge deg videre:-)Ønsker deg et godt nytt år!!!
Hilsen Ruth

AkH sa...

Hej, hoppas du har haft en skön start på det nya året. Jag är gärna med i utlottningen av de vackra priserna. Länkar till din blogg också!
Kram Anna-Karin
hemochting

Anja sa...

Hej! Trots att jag vet att jag inte är född under de stjärnor som ger snabba vinster åt mig så blev jag så förtjust i denna teatermask(antik teaterkikare har jag redan)att jag bara MÅSTE ändå anmäla mitt intresse för denna vackra mask!
Under dagen kommer jag att sätta in ett inlägg i min blogg där jag länkar hit. Men det dröjer några timmar./Anja

Sara sa...

Hej! Vilken mysig blogg du har!
jag vill jättegärna vara med i din utlottning och länkar från min blogg.
Ha det så bra!
Kram sara

Jane S sa...

Hej!
Åh, det skulle vara snyggt med en guldmask till mitt vita hår. Då skulle jag känna mig vacker!

Snor och Glamour sa...

Hejsan!
Jag är gärna med i din fina utlottning!
Länkar i sidebaren på min blogg.
Ha en fortsatt trevlig torsdagkväll!
Kram Ann-Louise

Therese F sa...

Hej..så mycket fint du har på din blogg.
Självklart vill jag vara med på din utlottning.
Länkar jag gör jag självklart i min sidebar!

IreneL sa...

Åhh så fina saker du lottar ut! Jag är gärna med i din utlottning och sätter in en länk-bild i min blogg! / Irene

Skoogstrollet sa...

Samlare av hjärtan som jag är, så väljer jag gärna tröstpriset, eftersom jag inte lärt mig franska, annars får jag hoppas att musiken är på ett språk jag förstår. :-) Jag kanske skulle fötydliga att jag samlar helst på okrossbara hjärtan.

Länkar gör jag såklart.

Blåbärs och smultronstället sa...

Klart jag vill vara med i din tävling, Malin!
Hade ju turen sist:-) kul att du vill vara med i min.
Länkar så klart!
Kramis Susanne

mariaK. sa...

Tackar och bockar för inbjudan :-)
Kramelikram, Maria

Clea sa...

måste säga att mitt hjärta smalt när jag såg masken, helt underbar!
även de andra sakerna är otroligt fina!
jag länkade i min blogg:
http://cleaclea.blogg.se/2010/january/10-januari-dokument-mask-hjarta.html
kram, clea

Anci sa...

Hej !
Hinner jag vara med ?? Jag vill gärna i alla fall när det är så fina priser :)

Kram
Anci