söndag 21 februari 2010

Award!!!!

Hej!!!! Hoppas Det är bra med Er!!! Jag har fått en Award;o) Jättekul så klart!! Särskilt eftersom det är otroligt fina bloggen Solbergets mange Prosjekt som gett mig den!!!
Tack goa Solveig!! Ni måste kika in om Ni missat den!!!!
.
Med awarden följer ju utmaningen att berätta 7 sanningar om sig själv......

Här kommer dom.....
1. Det bästa ögonblicket i mitt liv var när vår son Filip föddes!!!!
Det är en obeskrivlig lycka att få bli mamma!!!!
2. Jag är tokkär i våra djur....Något av det bästa jag gjort var när jag kom på att vi skulle skaffa en hund!!!! Han förgyller verkligen livet;o) Våra andra djur börjar bli till åren, det är otroligt jobbigt med svåra beslut som kommer....
3. Jag är en riktig hemmakatt, mitt hem är min borg!! Det bästa jag vet är att gå hemma i myskläder och flytta mina pinaler fram och tillbaka...
4. Jag älskar att gå omkring och loppa i timmar( om nu någon missat det)!!! Men måste jag åka in till stan har jag en lista med mina ärenden, ordnar dom och skyndar mig hem igen....
5. Jag handlar nästan alltid ekologiskt om det finns!! Vill värna om djur och natur men mest av allt om min son!! Vill gärna veta vad jag äter, färdiglagat finns inte på kartan. Då äter jag hellre flingor om det blir tidsbrist....Är dock inte fanatisk.
6.Jag älskar utförsåkning!!!!!!! Brukar skoja om att i nästa liv ska jag åka omkring och tävla i världscupen....Fjällveckan är bästa veckan på hela året!!! Extra kul eftersom vi åker tillsammans med min systers familj och mina föräldrar!! De gillar skidåkning allesammans!!!
7. Om jag hade möjlighet skulle jag ha en norsk Hytte!!! Underbart att tillbringa både sommar och vinter i norska fjällen!!!!


Det var allt, lite långdraget kanske....Brukar ju inte ha så mycket text i mina inlägg;o)

Nu vill jag ge lilla Awarden vidare till
Ta den om Ni vill!!
Ha det bäst Alla!!!
Vi ses snart igen;o)
.
Kram Kram Malin

25 kommentarer:

Signe 1 sa...

GRATTIS till awarden och kul att läsa mer om dig!!:-)

Ha en fin kväll!

Kram Sofia

Viola sa...

Härlig läsning om dig....delar 1-5 till fullo.....0) hoppas du har en fin söndag, kramen

Helen sa...

Hej!
Grattis till din Award, den är du värd. Det var kul att läsa dina sanningar om dig själv för jag kände igen mig själv väldigt mycket. Det enda som inte stämmde med mig var utförsåkningen, Blir det minsta lutning om jag mot förmodan över huvud taget åker skidor, så tar jag av mig skidorna och går ner. Ha det bra.
Kram/Helen

Mom´s kitchen sa...

Men nu kan man säga att vi har lärt känna dig lite bättre... Tack för detta! :)
Grattis till awarden!
kram Olg@

Mitt hvite hus sa...

Heisan::så hyggelig å lese litt mer om deg.. mange ting som jeg er helt ening med deg om..

Nydelige bilder i dag som alltid hos deg..

Klem Kerstin

Anonym sa...

kul att se vad du skulle skriva om dej själv,jag känner dig rätt väl tror jag efter alla promenader och kvällar vi tillbringat tillsammans.Men vissa saker måste man ha för sig själv.kram på dej vi hörs

Lilla Lycksta sa...

Grattis till awarden. Roligt att få veta lite mer om dig. Ha det gott!
Kram Camilla

Livet på Berget sa...

Grattis till Awarden! Så roligt att läsa mer om dig! Vi verkar vara lite lika du och jag:). Vackra bilder skämmer du bort oss med som vanligt också!
Ha en fin söndagkväll!
Kram
/Sara

Änglarnas hus sa...

Hejsan!

Kul att få veta lite mer om dig!..älskar också att skrota i myskläder :)

Ha en trevlig söndagskväll..du mé

Kramisar Sanne!!

Vintage House sa...

Hej,
Oh tack så mycket:) roligt roligt.
ha en fortsatt mysig kväll!
sandra

Made in Persbo...Carina sa...

Hej Malin!

GRATTIS till awarden! Den var du väl värd! :)Jättekul att läsa mer om dig!

Hoppas din helg varit härlig, och att du får en fin vecka!

Kram, Carina

Solveig sa...

Tusen takk for fine ord, min venn! Du er bare god!
Jeg synes ikke det var for mye tekst! Veldig kjekt å lese mer om den man blogger meg:o) Vi er nok litt like. Jeg liker meg også veldig godt hjemme og jeg elsker loppemarked og brukthandel. Men dette med skiene....vel det må jeg melde pass. Har kjørt slalom for mange år siden - kanskje jeg skulle prøve igjen:o)???
Jeg ønsker deg en flott uke, Malin. Så godt å ha deg her i bloggeland!
Klem fra Solveig

Mitt Stugliv sa...

Hej Malin!
Grattis! Det var väldigt kul och intressant att läsa dina 7 sanningar. Gillar verkligen att du handlar ekologiskt, då tänker du säkert oxå på närproducerat, härligt.
Ha det fint
KramKram
Lotta

Anna-Lena, Drömmar av silver sa...

Hej Malin!

Grattis till din fina award! Den är du verkligen värd. Underhållande och roligt att få lära känna dig lite mer. Känner igen mig i många punkter. Visst är det härligt att bara gå runt i myskläder och skrota och dona lite. Det har jag gjort hela helgen, hihi...

Hoppas att du får en skön start på veckan!

Kramar Anna-Lena♥

Blåbärs och smultronstället sa...

Hej goa Malin!
Grattis till din award, den är du väl värd. Kul att läsa mer om dig. Vad många fina loppiafynd du gjort, du har så mysigt hemma hos dig.
Må så gott!
Kram Susanne

Jenny sa...

Hej Vännen!
Grattis till awarden o vad kul att få veta lite mer om dig:) Jag känner igen mig i det där om att vara hemmakatt, jag är precis likadan!

Vad fint det blev med järnsängen i förra inlägget:)

Ha en trevlig vecka!

Kraam Jenny

Fruädel sa...

Men du fantastiska kvinna! Vart har du varit hela mitt liv? Vill hoppa jämfota och klappa händerna åt allt vackert du skapar!!!! Försöker insupa allt genom varenda por, bättre än alla inredningstidningar i världen! Du kan du! Kramelikram/ Tess

mariaK. sa...

Grattis till awarden!
Jag känner ungefär som du, förutom med skidorna och stugan i fjällen. Jag fryser nästan jämt, så jag gillar vämen bättre(i måttliga doser)
Ha en riktigt skön vecka!
Kramisar, Maria

essemia sa...

Vad kul att läsa lite om dig. Här är en huskatt till! Älskar att gå omkring här hemma och pula. Även om inget blir gjort, så älskar jag det, haha. Morronrocken är mitt älsklingsplagg och jag kan strosa omkring i den länge på morgnarna. Till makens förfärelse!
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

promenader på landet sa...

Hej vännen och grattis till din award den är du och din fina blogg värd! Vad kul att få läsa mer om dig och visst är det fantastiskt att få barn! Må så gott! kram Maria

Vita små hjärtan sa...

Hej vännen!
Grattis till Awarden!
Alltid kul att läsa sanningar!
Ha en mysig dag!
Kram Agnetha

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej Malin. Grattis till Awarden. Det är roligt och läsa lite avslöjanden, tycker lika som dig på mycket, dock inte utförsåkningen. Det är jag superdålig på.
Ha en fin vecka
Goa kramen
AnnaMaria

NataljaOblonskaja sa...

Det var intressant läsning.
Grattis till Awarden.
//Camilla

Vitt hus med svarta knutar sa...

Grattis till awarden!
Kul att få veta lite mer om dig. Jag håller fullständigt med dig när det gäller att värna om djur och natur och vara noga med vad man stoppar i sig. Å så loppisar förståss, tråkiga ärenden i stan kan jag iaf vara utan;-)
Kram,
Regina

Hannis sa...

Men gulle dig!!Tack för awarden.Och dina goa rader hos mig.
Det gör mig glad!

Vad roligt att läsa om dig.
Kände igen mig på flera punkter=))
Jag är nog hemsk att gå på stan med, tycker inte om det men får jag gå på loppis,ja då tar det tid*skrattar*

Och grattis till awarden,den är du och din fina blogg värd!!

Kram Hannis