tisdag 23 februari 2010

På Verandan!!!!!

Hej!!!! Dags för sportlov, dock inte för mig;o( Vi åker till fjälls om några veckor istället! Jag jobbar kväll så det betyder ledig fredag, alltid något!! Sonen och jag har sovmorgnar och förmiddagarna tillsammans iaf!!
.
Det snöar & snöar.....Idag har jag gått här och plockat om lite på min hylla på verandan...

Känns som nytt även om allt fanns hemma;o)

De här formarna har jag i 3 olika storlekar äääääääääääälskar dom!!!!
Tack Carina;o)

Här har mina fina julkort hängt tills igår, vill njuta av dom länge!!!!

Nu hänger här vita kransar och dessa fina fjärilsbilder som jag vunnit hos Monica!!
Hon har fina bloggen Betongkrukan!!!

Årets första påskliljor;o)

Brickan kommer från farmor och ljusstakarna hade jag i ett skåp.
Tänkte de kunde få komma fram ett tag igen;o)

Hoppas alla har ett mysigt sportlov i snön!!!
Vill säga grattis till min snälla pappa som fyller år idag!!
Mina föräldrar läser bloggen varje dag och även mina kommentarer, det är jättekul såklart!!
I morgon fyller min svåger Mats år, han är inne och kikar på bloggen oxå!!
Extra kul, tror inte jag har så många manliga läsare....
Grattis till dig Mats!!!!!
Hoppas på mycket tårta;o)
Ha det bäst Alla!!!
Vi ses snart igen;o)
Nu blir det en tur på längdskidorna!!!!
.
Kram Kram Malin