fredag 26 februari 2010

Badrum del 1!!!!!!!

Hej!!! Hoppas det är bra med Alla!! Redan fredag igen och ledig;o)
Ääääääääääntligen kan jag visa lite bilder från badrummet....
Det har kommit mycket emellan, ibland blir det bara så!!!!
Det kommer bli mååååååååånga bilder därför har jag delat upp det i två delar;o)

Välkommen till vårt badrum!! Hoppas du ska trivas;o)

Den här skänken fick jag efter farmor! Precis lagom på denna vägg och efter ett par omgångar med vit färg!! Jag är så glad för den!! Rymmer en hel del!!

Måste ju ha lite att titta på när jag ligger i badkaret;o)

Här kan man ta sig en bastu om man har lust......

Direkt när jag fick se denna visste jag att den skulle stå på farmors skänk!!! Den är riktigt najsig!!! Underbart loppisfynd!!

Min handukkshängare inköpt på Fridas Gård!!!

Ett fönster som släpper in mycket ljus, tror inte det blir någon ny hissgardin....

Gillar utsikten mot skogen;o)

En hylla måste jag ju också ha;o) Det finns ju en hel del i det här huset!!
Vitmålade brädor från ladan och likadana konsoller!!
Jag har haft dom i många år och är lika glad för dom!!
.
Tog en lite kraftigare hylla denna gången....

Roberts radio kan man ju trivas med;o)

En liten snipis i varje rum......

Känns som det varit mycket hyllor här på bloggen nu....
.
Knopphängaren fanns i drängaskåpet, bara till att plocka ur!!!
Handdukar från Hemtex!!!

Hoppas Ni får en riktigt bra Helg!!
Vill gratulera min svägerska Carina som fyller år imorgon!! Grattis;o)
Ha det bäst Alla!!
Vi ses snart med del 2!!!!
Nu ska jag ta en liten prommis i solglimtarna!!
Det töar och snön dråsar ner för taken!!!
.
Kram Kram Malin