fredag 12 februari 2010

Trevlig Helg!!!

Hej!!!!! Så var det fredageftermiddag, bästa dagen på veckan!!!!
Vet Ni....Detta är mitt 100:e inlägg!!! Otroligt!! Vad fort det gått;o)
Tack för alla snälla & fina kommentarer om min senaste favorit!!
Så fort jag fått upp mitt nyförvärv kommer bilder;o)
När jag väl bestämt vad den ska stå.....
.
Vill önska Er en riktigt trevlig Helg!! Glöm inte bort AllaHjärtansdag på Söndag!!



Brukar köpa mig en bukett tulpaner till Helgen;o)
Vita är min favorit men de var slut så det fick bli en ny färg!!
Ganska okej när de väl kom i kannan....

Skulle absolut inte köpa något annat när jag hämtade sängen....
men så bara stod denna underbara såssnipa där;o)

Så det blev ytterligare en till samlingen... Men som sagt man kan bara inte få för många;o)
Hoppas vi hinner lite i badrummet imorgon eller rättare sagt mycket....
Vill bli klar, det är så jobbigt när allt är i en enda röra.....
Men det är klart far man omkring och loppar hela helgerna är det ju svårt att få något gjort...
Denna helgen får jag hålla mig hemma!!!
Ha det bäst Alla som kikar in!!
.
Kram Kram Malin