fredag 19 februari 2010

Järnsängen är på plats!!!!

Hej!!! Fredag igen....Denna veckan har gått så fort. Har varit upptagen med något varje eftermiddag eller kväll..... Har inte hunnit titta in till Er som jag brukar! Hoppas kunna ta igen det i helgen;o)

Igår fixade jag min madrass till järnsängen, sen var ommöbleringen igång!!!!!!

Vi provade på Verandan först, men det kändes inte bra....

Så nu har jag en riktig mysvägg i vardagsrummet/salen;o)

Vi bytte plats på drängaskåpet och min hängare....
Den blev ompyntad igen;o)

Den här lilla kommoden stod i tvättstugan förut, men fick ge plats för en annan kommod....

Här står nu min stora vita Madonna och lite andra pinaler!!

Mysigt att kunna ta sig en lur och elda lite i kakelugnen;o)

Har bäddat med lakan från mamma, Tack;o)
Det blir lite ombonat med draperiet.....

Örngott från farmor.....

Loppade örngott och en mjölsäck.....
Hoppas på många mysiga stunder i min järnsäng med favoritmagasinen;o)

Vet Ni, jag har fått en award!!!!!! Jag blir så glad!!
Särskilt eftersom det är en jättego bloggvän som gett mig den;o)
Kommer anta att berätta 7 saker om mig själv....
Och ge den vidare till några andra fina bloggar!!!
Det blir nästa gång!!
Ha en jättemysig Helg Alla!!!
Vi ses snart igen;o)
.
Kram Kram Malin