söndag 14 februari 2010

Minitvättstugan igen.......

Hej!!! Hoppas Alla har en bra AllaHjärtansdag;o)
Nu när vi gör om i badrummet fick inte min kommod plats.....
.
Så den fick flytta ner i tvättstugan!!!

Så nu fick jag städat och lite ompyntat med nya loppisfynd;o)



Lite pinaler på min hylla.....
Ljuslyktan har vännina B gjort, hon har egen "keramikverkstad" i källaren!!

.
Med risk för att bli tjatig.....denna snipan loppade jag i söndags;o)
De passar överallt!! Jag har helt enkelt fått pippi på snipisar....

Spetsarna och klädborstarna loppade jag samtidigt.....





Min AllaHjärtans present från min sambo....
Han har målat golvet i badrummet jipppppiiiii....

Och så från sonen, vem smälter inte av en så fin teckning!?
Hoppas Ni oxå fått något fint;o)
Ha det bäst Alla!!!
Vi ses snart igen!!
.
Kram Kram Malin