söndag 21 februari 2010

Award!!!!

Hej!!!! Hoppas Det är bra med Er!!! Jag har fått en Award;o) Jättekul så klart!! Särskilt eftersom det är otroligt fina bloggen Solbergets mange Prosjekt som gett mig den!!!
Tack goa Solveig!! Ni måste kika in om Ni missat den!!!!
.
Med awarden följer ju utmaningen att berätta 7 sanningar om sig själv......

Här kommer dom.....
1. Det bästa ögonblicket i mitt liv var när vår son Filip föddes!!!!
Det är en obeskrivlig lycka att få bli mamma!!!!
2. Jag är tokkär i våra djur....Något av det bästa jag gjort var när jag kom på att vi skulle skaffa en hund!!!! Han förgyller verkligen livet;o) Våra andra djur börjar bli till åren, det är otroligt jobbigt med svåra beslut som kommer....
3. Jag är en riktig hemmakatt, mitt hem är min borg!! Det bästa jag vet är att gå hemma i myskläder och flytta mina pinaler fram och tillbaka...
4. Jag älskar att gå omkring och loppa i timmar( om nu någon missat det)!!! Men måste jag åka in till stan har jag en lista med mina ärenden, ordnar dom och skyndar mig hem igen....
5. Jag handlar nästan alltid ekologiskt om det finns!! Vill värna om djur och natur men mest av allt om min son!! Vill gärna veta vad jag äter, färdiglagat finns inte på kartan. Då äter jag hellre flingor om det blir tidsbrist....Är dock inte fanatisk.
6.Jag älskar utförsåkning!!!!!!! Brukar skoja om att i nästa liv ska jag åka omkring och tävla i världscupen....Fjällveckan är bästa veckan på hela året!!! Extra kul eftersom vi åker tillsammans med min systers familj och mina föräldrar!! De gillar skidåkning allesammans!!!
7. Om jag hade möjlighet skulle jag ha en norsk Hytte!!! Underbart att tillbringa både sommar och vinter i norska fjällen!!!!


Det var allt, lite långdraget kanske....Brukar ju inte ha så mycket text i mina inlägg;o)

Nu vill jag ge lilla Awarden vidare till
Ta den om Ni vill!!
Ha det bäst Alla!!!
Vi ses snart igen;o)
.
Kram Kram Malin