torsdag 4 februari 2010

Min Favoritstol......

Hej!!!! Idag kommer lite bilder på min favoritstol!!! Det var för ett par år sen den stod på en auktion och jag kände bara att den viiiiiiill jag ha.....Det var tydligen en till som tänkte så för jag fick "kriga" om den innan den blev min;o)

Den är bara så fin!!!!!! Lagom sliten;o)

Nu har den stått uppe i badrummet, men jag flyttar omkring den oxå som allt annat...

Jag gillar ju detaljer som sagt;o)
.
Vad tror Ni om de här stora kulorna??? Ser nästan ut som de tillkommit????

Det är ett vackert mönster på sitsen;o)

Det är så svårt att fota i detta dåliga ljus, men jag hoppas Ni kan se!!!!

Många bloggare längtar så till våren....Jag älskar vintern, men inte när det går ner mot 15 minusgrader...Och nu tycker även jag att det räcker med snö!!! Filips buss kom inte idag så jag fick köra honom till skolan........
Om det är något som jag längtar efter så är det att kunna ha lite mindre kläder när jag går ut...
Den här fina Odd Mollyn fick jag på posten i tisdags!! Fick och fick.....Det är vår för mig när jag kan ta en promenad i den och jeans;o)
Ha det bäst Alla!!!!
Vi ses snart igen;o)
.
Kram Kram Malin