tisdag 2 februari 2010

Vackra Ting!!!

Hej!! Hur har Ni det i snöyran!?? Idag visar jag vackra ting som jag fått efter min farmor! Det känns lite konstigt att visa bilderna men jag vill så gärna dela med mig!!! Jag har bestämt att visa lite och endel behåller jag för mig själv!

Här är hennes fina pärlhalsband som jag fick äran att ta hand om;o)
De är så vackra och jag är otroligt glad! Min faster berättade att hon gillade det med stora pärlorna mest! Och det förstår jag....

Ett fint krus.....

En lampskärm blir vacker kruka till min julros...

Fina dukar.....

Brickor har jag många nu.....

Den här är bara såååå fin, tror jag ska ha den i sovrummet att lägga överkast och filtar i;o)

Nu står den i vardagsrummet med fårskinn i!!

Det här kakfatet i vitt pressglas gillar jag, Filip bjuder på chokladmuffins!!
Ha det så bra Alla Ni som kikar in, det är så kul med alla kommentarer och besökare!
Besöksräknaren har passerat 10000, det är fantastiskt;o)
Vi ses snart igen;o)
Nu ska Jack och jag ut på en promenad i snön!!
.
Kram Kram Malin