tisdag 16 februari 2010

På min kökshylla....

Hej!!! Kikar in och tackar för Alla kommentarer på förra inlägget!!!
Tack Tack Tack!!!!

På mina hyllor i köket ändras det ständigt och blandas friskt med pinaler!!
Hempysslade strutar, ljus och spetsar....

Nyloppade skedar, dessa kunde jag bara inte klara mig utan;o)

Lite termosar, alltid bra att ha till varma chokladen!!!

Litet stilleben att vila ögonen på....

En vacker text och ett ljus!!!!
Ha en trevlig tisdagkväll;o)
Vi ses snart igen!!!
.
Kram Kram Malin

42 kommentarer:

Änglarnas hus sa...

Hallelulja!! Vilka termosar..skapar "villhapirr" i hela mig!!

Kraam Sanne!

essemia sa...

Vad fint du har det. Gillar också dina termosar.
Hoppas du också har en bra kväll.
Kram Elzie

liven sa...

jammen har du mye koselig på kjøkkenhyllen!!!Og skjønner godt du ikke kunne klare deg uten disse fine skjeene!! Tusen takk for all inspirasjon Malin :o)
Og nå har jeg spist fastelavensbolle...i solidaritet med dere der i Sverige!! Fastelaven feiret vi egentlig på søndag i Norge :o)

Helen sa...

Hej!
Vilken fin kökshylla du har jätte fina stilleben. Jag tycker också om att plocka och ändra om efter humör och tid. Familjen brukar fråga om jag köpt något nytt.
Kram/Helen

Vintage House sa...

hej malin,
härliga bilder du bjuder på idag:) dina termosar var så coola härlig kontrast..
karaffenrna underbara säger jag bara
kram
sandra

Livet på Berget sa...

Oooo så mycket fint. Förstår att du inte klarar dig utan det där skedarna det är nästan så att jag inte heller gör det:). Sådana där små "kakformsljusstakar" har jag också, de är såååå söta.
Ha de gott!
Kram
/Sara

Jenny sa...

Hej Malin!
Åh vad mycket fint du har där på hyllan! De där termosarna är så fiina! Köpte en likande på Tradera häromdagen:)

Ha en trevlig kväll!

kram Jenny

liven sa...

såssnipor...jeg elsker det ordet :o)

promenader på landet sa...

Hej vännen så mycket fint! Vackra Pärlhyacinter och vackra notblad! Må så gott! Kram Maria

Mom´s kitchen sa...

Så fint du hade, Malin på dina kökshyllor! :)
kram Olg@

Vita verandan sa...

Hej malin!
Fina bilder, jag har också sådana karaffer. Visst är det roligt när man får respons med kommentarer, men jag kan tänka mig att du är flitig och ge snälla kommentarer till andra också.
Jag har precis varit och "loppat" lite.
Kram Anna

Lissboden sa...

Så många fina saker du har på din hylla Malin!
Det är roligt att byta ut saker ibland, annars tröttnar man.
Idag har jag fått hem min vackra skänk från Kallholmen så jag är så glad. Den är så fin.
Kram/Maria

The Secret Garden sa...

Åhh vilka söta termosar! Kan tänka mig att det är extra mysigt att ha med dem på en utflykt!
Trevlig kväll!

Anonym sa...

Hej Malin!

Vilken fin blogg du har! Jag har tittat in varje dag sedan jag hittade den. Många fina inspirerande bilder. Nu vet jag hur jag ska dekorera mormors gamla silverfat på fot. Ska plocka fram hennes och farmors gamla spetsar som jag har sparade och mina första små vita skinntofflor. Det kommer bli sååå fiiint!
Kram Marita i Björkhagen

no47-mia sa...

Oj vad fräsiga termosar!! Wow!! Du har såå många fina fynd alltid ; )

Kram ♥ Mia

Mitt hvite hus sa...

Her var det mye vakkert malin...Vekten din var nydelig...og termos samlingen din.. så vakkert..Du kan virkelig å sette sammen sjarmerende stilleben..

ha en fin dag..
klem Kerstin

Signe 1 sa...

Åhh vad fint du har på din hylla vännen! Dessa termosar är ju gudomligt söta, jag gillar massor!:-)

Kul att du är med i min tävling oxå!!:-)

Kramkram Sofia

Marie sa...

Så mycket fint du har på dina kökshyllor och jag förstår att du inte kunde låta bli de där vackra skedarna.

Ha en bra dag!
Kram Marie

Dona blogg sa...

Blev riktigt förtjust i dina termosar!
Helt ljuvliga!

Ha en fin dag!

Gammelbålsta sa...

Hej!
Så fint.. termosarna är ju hur fina som helst. Ha det bra Kram Aydan

Huset vid ån sa...

Hej vännen! Så fint du har det på din kökshylla! Hoppas att du tog nåt smaskigt igår när du hade varit så duktig och gått så långt med Jack. Själv åt jag alldeles för mycket semlor igår...Att jag aldrig lär mig! fniss! Må så gott! Kram Therese

Annika Christensen sa...

Sådan termosar vill jag också få tag i!!
Hade passat imitt kök som är orgnal 58 typ..
Fint med pärlhyacinterna.
Ha en bra dag
Annika

Snövita drömmar sa...

Ja du Malin, knappt hade hunnit smällta din underbara spegel du visade mig i förra inlägget när du slänger in dina termosar här! Jag vil ha, vill ha, vill ha! Så mycket fint, jag bara trånar.... Tror jag har hamnat i nån blomm period eller nåt!

Kramis!!

Sköna o Gröna Ting sa...

Jisses vad mycket vackra prylar du har vännen., kan inte tänka dig att öppna ett B&B, jag hyr in mig på ett rum direkt.., hela året om till och med:))))

Malin.., du ger sådan inspiration med dina vackra bilder.., och man blir glader oxå:)))
Kram kram
Marianne

Elsa och Helena sa...

Åhh så mycket vackert! Vill ha allt...du kan verkligen få fram den rätta känslan:)

Kram Helena

Anonym sa...

termosarna är ju helcoola,och hyllorna i sig förstås också,vi ses kram b

LinnaLi sa...

Kan inte annat än säga att jag blir lite avis på dina loppisfynd. =)

Det jag föll för mest i det här inlägget var den underbara termosen med rosor på. Helt fantastisk!

Ha en skön kväll!

Kram

Linda

Åsa´s Blåbär och Mjölk sa...

Hej Malin! Åh så mysigt du har det här inne. Här kan jag stanna länge och titta på allt vackert. Vilka fina loppisfynd du gjort. Skedarna är jättefina!
Allt annat jag ser också...

Tack för tippset ang hattaskarna. Titta in dit och fann några. Men tyvärr i fel storlek.
Men jag kanske har ett tipps på gång! ;)
Jag får se vad det ger..?

Hit kommer jag gärna igen!
Varm kram / ÅSa.

Linda i Lönnbacka sa...

Å Å Åååååhhh vilken fin köksvåg, precis en sån skulle jag vilja ha!!! :)

Du lyckas alltid hitta så mycket fint!

Kram kram

Fröken Fräken sa...

Vad mysigt på hyllorna, själv blandar jag och byter om på mina hyllor i köket hela tiden!
Trist att du inte är nöjd med ekvalet, och vad tråkigt att alla inte förstår nödvändigheten av att byta.. ;-D

Tro hopp och vitt sa...

Hej Malin.
Jag ville bara kika förbi när jag äntligen har lite tid över :) Vad fint du gör hela tiden. Jag tror att jag flyttar till din blogg istället! Hi..hi.

Kram Jenny

Sjabbig men chic sa...

Åh, vad fint på hyllan och de där termosarna är helt underbara! Vill ha!!!

kram Lisa

Viola sa...

Vilka ljuvliga bilder du visar med detta inlägg, verkligen så vackra, kramen

Anna-Lena, Drömmar av silver sa...

Hej hopp Malin!

Vad glad jag blir för dina kommentarer! Vilka finfina termosar du har. Vilken fröjd att gå på picknick med dem. Vackra stilleben med.

Kramar till dig!

Anna-Lena♥

liven sa...

Med din kommentar kom jeg på Antikkrunden i morgen...nå må jeg huske det!!
Forrige torsdag var jeg på foreldremøte og dermed gikk jeg glipp av det!!!

ha en fin kveld Malin

envilsenloppa sa...

Oj så mycket vackert att vila ögona på . där skulle man vilja sitt länge !!
De där termosarna är ju to die for , helt underbara !
Ha det bäst !
Kram/Lotta

Vita små hjärtan sa...

Hej vännen!
Men så mycket vackert! Massa olika fina saker!! Mysigt!
Kram Agnetha

gamla skolan sa...

Vackra , vackra bilder ! Kramar Susanne / den gamla skolan

Lilla Lycksta sa...

Så mycket fint du har på kökshyllan. Dina loppade kaffeskedar blir jag riktigt avis på. Ha ett fint slut på veckan.
Kramar Camilla

Solveig sa...

Så masse fint du viser!! Ser vi har samme madonna:o))) Jeg gleder meg alltid til å komme inn i bloggen din-gleder meg over dine kreative krumspring på interiørfronten:o)
Har en liten hilsen til deg i bloggen min. Ta den om du vil:o)
Klem fra Solveig

Atelje Skärvan sa...

Hej Malin!
Tack för din kommentar om min resa.
Härliga bider du visar,ha det så bra.
Kram Agneta

Nordingården sa...

Hallå där, så fint på din hylla, och ovanligt vackra skedar och så romantiskt och mysigt i din tvättstuga, den kommoden passade ju perfekt där, bästa alla hjärtabns presenten av din sambo fick du också, sånt uppskattar man mest! Trevlig helg! Mari.